Ik ben het zo beu!!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by RMeenakshii, Feb 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

Feb 11, 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Ik ben het zoo beu!
    Ik lijk wel een pinguin zo chagerijnig kan iedereen wel afknallen!! :x ML Begrijpt me niet vind me een aansteller volgens mij!! schoonmoeder bemoeit zich met alles :x:x en de baby doet me zoo veel zeer daarbinnen. Kan niet lekker slapen ben snot verkouden!! Ik heb het gewoon echt even gehad!! :x:x:x Ik kan wel heel de dag janken pff...

2. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend he, als het allemaal even tegenzit. Heb vandaag ook niet zo'n lekker dagje. Adem diep in en adem eens diep uit en ga iets voor jezelf doen als het mogelijk is. Op dagen dat niet iedereen het begrip toont dat je wilt krijgen, is het gewoon het beste om jezelf even op te vrolijken.

3. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

Feb 11, 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Ja, echt balen gewoon! Wij zwangeren moeten elkaar steunen hahaha!! Heb ook heletijd zo een rare steek naar me onderbuik

4. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meid ik herken je gevoel helemaal uit mijn vorige zwangerschap, je bent er klaar mee. En dat is heel begrijpelijk, vooral als die kleine je pijn doet. Die laatste loodjes zijn echt het zwaarst. Dikke knuffel meid, hopelijk dient de kleine zich snel aan.

5. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

Feb 11, 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Dankjewel! Gelukkig word ik hier wel begrepen en niet als aansteller afgescheept:) De laatste loodjes zijn zeker zwaar!!

6. meiss

meiss Bekend lid

Nov 11, 2012
    644
    0
    0
    hier ook dagen dat ik het echt meer dan beu ben
    Gelukkig is vl erg begripvol, zondagochtend een huilbui gehad omdat ik er gewoon klaar mee was, ze moeten hem er maar uit halen en anders zou ik het zelf wel doen !!! :)

ik ben maar begonnen met er van uit gaan dat hij pas met 42w komt dan kan het alleen maar meevallen
    voor de rest lekker wat afleiding zoeken, filmpje kijken of wat extra slapen

hier probeert het mannetje via de bovenkant met zijn billen uit te breken waardoor je eigenlijk alleen maar op manieren kan zitten die funest zijn voor je rug AUW!!

Share This Page