hai allemaal ik ben ziek geweest pfff...... ale: nu ligt mijn man ziek in bed overgeven aan de spuitpoep buikpijn , duizelig het houd 1 dag aan dan ben je er ook weer vanaf, de kleine heeft het nog niet gehad. ik klop maar af....... ik hoop echt niet dat zij dit krijgt
Ooh ik ken het.. Zelfde symptonen Eerst was ik aan de beurt, toen Sam.. en daarna mijn mannetje Niet echt fijn..
Hmmm, hangt 't alweer in de lucht? Ik was 3 weken terug in Griekenland en toen hadden ze het allemaal opgelopen in het vliegtuig.. Ik hoop maar dat ik het mag overslaan deze keer! Als mijn kinderen spetterpoep hebben zorg ik er altijd voor dat ik mega goed mijn handen boen na het verschonen. En ook na spugen, goed handen wassen. Mijn man vergeet het wel eens en is dan ook sneller ziek!
Herkenbaar. Dit hebben wij vorige maand gehad. Het begon het op zondag met Jasmijn, die haar ontbijt en fruithap er in één grote golf uitgooide. Maandagavond begon ik te spugen en 's nachts volgde mijn man ook. Op dinsdag waren we allebei gammel en op woensdag ging het weer. Alleen Jasmijn heeft twee weken last van diarree gehad, al bleef ze wel gewoon vrolijk! Beterschap!
Ik ben ook zo vatbaar voor buikgriep, ik heb wel een goede tip, okugest van vsm. Ik ben zelf helemaal geen typje voor homeopathische middelen maar het helpt echt, ook bij kinderen.
Alles, stopt misselijkheid, spugen, diarree. Ik heb altijd zo'n pakje in huis. Helpt ook als je iets verkeerd hebt gegeten.
hai oke ... ik zal het is proberen, bedankt voor de tip p.s bij kinderen is het voor alle leeftijden? johwenna is nu 5 maanden, het is gewoon een VIRUS het heerst ale: overal pffffff iedereen die het nu heeft BETERSCHAP
oke bedankt...... dan haal ik het in iedergeval niet voor haar alleen voor me man hopen dat hij zich gauw beter voelt die stumper
Pff wat een ellende zeg! Dat je hele gezinnetje maar snel op mag knappen! Hier is iedereen verkouden met hoesten en keelpijn.. Maar hopen dat er niet nog zoiets bovenop komt! Beterschap gewenst!
pfff ik ben ook al 3 dagen geveld ! hoop morgen weer te gaan werken maar ben nog niet 100% zeg maar Allemaal beterschap