wie is er veel aangekomen tijdens het zwanger zijn en waarom Ik zelf eet de laatstetijd veel gebak koekjes e.d. en patat enzo terwijl ik voor ik zwanger werd echt heel gezond at dwz een koekjes enzo en weinig vetten ben nu 8 kilo aangekomen en wil dat strax er graag weer af hebben iemand tips??!!!!
Uhm 8 kilo is echt niet veel hoor meid. Je hoeft nog maar 8 weken, gemiddeld komen de meeste vrouwen in totaal 14 kilo aan... Maak je maar niet druk, de meeste kilo's verdwijnen met de bevalling! Ik was 12 kilo aangekomen in totaal en het is er allemaal alweer vanaf. Reken in die 8 kilo ook het gewicht van de baby, de placenta en het vruchtwater mee he... En die verlies je allemaal met de bevalling!
Hallo. Nou dat valt wel mee. Ben nu zo'n 32 kilo aangekomen. Hoop dat ik het er weer af ga krijgen. Eet toch niet veel snoep of zo. Probeer zo gezond mogelijk te eten. Groetjes Karin
32 kilo?? Jeetje das ook niet echt leuk.... Ben zelf nu zo'n 20 kilo aangekomen en dat vind ik al zwaar. Maar straks veel wandelen, spelen en veel bewegen dan komt het vast wel goed. En de eerste paar dagen na de bevalling eet je denk ik toch niet zo veel dus kan je maar beter wat reserves hebben. Nog 6 en halve week!!!! AAAHH spannend
Ik ben nu ook meer dan 20 kilo aangekomen. Deels kan ik er niets aan doen, ik hou veel vocht vast, heb veel vruchtwater, etc. Maar ik moet ook toegeven dat ik me nu helemaal suf kan eten aan ongezonde dingen als chips, nootjes en patat...
Pff dat is echt niet veel wat je bent aangekomen! Ik zat steeds op 5 a 6 kg. Weegschaal was drie weken stuk en nu zit ik met de nieuwe weegschaal op 11 kg!! Moet er wel bijzeggen dat ik extreem veel vocht vasthou...voeten, tenen, enkels, benen tot aan mijn knie, maar ook mijn handen en armen. Heb hoop dat het er straks weer snel af is allemaal...
Hallllo, Nee precies 32 kilo is heel erg veel. Had geluk dat ik in het begin maar 56 kilo woog. Groetjes Karin
hmm ik ben nog geen 15 week en ben nu al 5 kg aangekomen..... Blijft het in dit tempo gaan?? Of wordt het misschien nog erger??? Straks kom ik ook 30 kg aan, maar ik was bij het begin al 90
Ja maar lijkt me wel zwaar voor je! Ik woog rond de zestig en met die elf erbij merk ik echt wel dat ik 'harder' moet werken met lopen etc.
Ja precies. Had dus ook al vroeg in de zwangerschap bekkeninstabiliteit enn draag een bekkenband. Kan me moeilijk voortbewegen. Kan een klein stukje lopen en dan heb ik het echt gehad. Is wel jammer nu ik thuis zit dat ik eigenlijk nergens naar toe kan. Heb gelukkig een fijne familie die me helpt met het huishouden en mij overal naar toe brengt. De baby hebben ze nu geschat op een 8 ponder. Groetjes Karin
ben nu 14 kg aangekomen, word wel zwaar, vooral op de knieen met bukken enzo, probeer veel te lopen en te zwemmen enzo. het rare is dat ik er slanker uitzie dan voor de zwangerschap, afgezien van me buik dan.
Ik ben 12 kilo aan gekomen nadat ik in het begin van me zwangerschap 6 kilo was afgevallen door veel spugen.
ik ben nu ongeveer 7 kilo aangekomen.... ik eet normaal, niet veel meer dan anders maar ik ben ook niet zo streng meer voor mezelf, als ik nu zin in iets lekkers heb dan eet ik dat gewoon, dat deed ik voor de zwangerschap niet zo snel! ik hou verder geen vocht vast dus dat scheelt ook, daardoor wordt je ook direct een stuk zwaarder denk ik.
ik denk dat dat wel meevalt, de èèn groeit meer in het begin en de ander meer op het eind volgens mij... ik begon pas na de 4de maand te groeien, maar ken ook iemand die na 1,5 maand al een stuk zwaarder was en er later niet veel meer bij kreeg!
de laatste 6 weken gingen voor mij het snelst! in totaal 25 kg aangekomen waarvan 12 meteen foetsie waren met de bevalling! zoveel vocht ook nog eens wat ik vast hield! nu moet ik er nog 10 kwijt zien te raken! ik had ook last van m bekken en bewoog ook niet zoveel! dat scheelt ook denk ik! vandaag ga ik weer beginnen met fitnessen dus hopelijk gaan de kilo`s er nu snel vanaf!
Ik ben nu met 24 weken nog maar 3 kilo aangekomen dus ik vind dat wel erg netjes,ben benieuwd hoeveel ik nog ga aankomen.
ik ben nu 21 weken en ben nog niets aangekomen. Ben wel verschrikkelijk moe. Denk omdat het komt dat mijn baby mij opeet. Of de baby eet mijn eten op en ik eet van mezelf. Zoiets zou het wel zijn maar ik ben er wel verschrikkelijk moe door. Groetjes labmuisje