Hoi hoi, Ben nu (bijna) 19 weken zwanger, maar een buikje ho maar.. echt een heel ieniemienie kleine verdikking.. ik weeg ook nog steeds minder dan voor de zwangerschap.. heb niet over hoeven geven, maar eet wel minder.. ik probeer genoeg groente, fruit, etc. te eten, maar wordt (nog steeds) heel snel misselijk. Op zich heb ik veel (vet)reserves maar kan de baby daar wel genoeg uit halen? Ik heb 27 juni pas mijn 20 weken echo, en ben toch best een beetje zenuwachtig.. het is op zich pas mijn eerste, maar toch..
Hi Gwendolyn, Je hoeft je geen zorgen te maken, iedereen draagt haar kindje anders. Omdat het je eerste kindje is zorgen je buikspieren ervoor dat je het kindje lekker dicht bij je draagt. Ronde de 22ste week gaat jouw buikje vast komen! Groetjes imke
Ik heb inmiddels mijn 20 wkn echo gehad.. en mijn beeb ligt in een volledige stuit (met de benen naar beneden) denk dat het daarom is dat mijn buikje nog niet echt wilt groeien. Verder was alles gelukkig goed! Nog bedankt voor je antwoord!