Zo ziek van tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Soumayyaah, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

8 aug 2011
    547
    33
    28
    Onze kleine meid is wanneer haar tandjes doorkomen steeds heel erg ziek. Het lijkt wel alsof ze een griepje heeft omdat ze snotterig is/verkouden wordt (verstopte/lopende neus, hoesten), krijgt koorts (vaak wel rond 40 graden) is hangerig, moe, ziet er beroerd uit en heeft waterige ogen. De HA zegt dat zulke hoge koorts niet kan bij het doorkomen van tandjes, hoogstens verhoging. Eerst dacht ik, het valt misschien samen met een virusje die tandjes.. Maar dit is al de vierde keer dat ze nog zo ontzettend ziek is, en dat er dan precies een tandje doorkomt. Ook heeft ze nu weer ontzettend zure luiers, en knaagt ze als een gek op d'r speen.

Is het normaal dat ze zó ziek hiervan zijn?

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Zo ziek heb ik nog niet gehoord.. Hier een uk die iets beter kan poepen als er een tand aankomt maar dat is het ook..

Kids zijn wel verkouden in cyclussen van zo'n 6wkn gemiddeld las ik ergens..

Maar verhoging en diarree zou ik aan de tandjes matchen de rest meer toeval denk ik..

3. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Onze dochter is ook steeds zo beroerd vanwege de tanden. Tenminste, dat is mijn diagnose. (De medische wetenschap schijnt het er nog niet over eens te zijn, zei mijn schoonzus, die apotheker is.) Anyway; mijn dochter heeft ook steeds koorts (39 graden), is hangerig, huilerig, eet slecht, drinkt verschrikkelijk veel vanwege het constante kwijlen. Wat we deze periode niet hebben en de vorige keer wel is het braken. Projectiel-braken mag ik wel zeggen. Een rechte straal met braaksel uit haar kleine mondje... oh wat zielig is dat zeg!! Haar hele bedje onder spugen en helemaal onder het braaksel zitten... een hele hoop gedoe dus... Bij ons komt het steeds 'savonds op... met een zetpil slaapt ze nu wel goed door... Het is gewoon een periode die je zo goed mogelijk door moet zien te komen....
    Sterkte er mee...

Deel Deze Pagina