Mijn zoontje is 7,5 maand en sinds 3 dagen niet lekker. Verkouden, hoesten en nu ook 3 dagen koorts. Hij heeft tot vandaag gewoon gedronken ( melk en diksap, water etc), zijn fruit eet hij op, groenten, geen probleem en hij is levendig genoeg. De fles ging wel iets moeizamer deze dagen, maar het ging erin. Sinds vandaag weigert hij de fles echter. Als ik er al aankom begint hij te huilen en als de speen erin zit gaat daarna zijn mond stijf op elkaar en loopt alles eruit. Doe ik de melk in zijn drinkbeker dan drinkt hij wel kleine slokjes, maar dat gaat zo langzaam. Hij raakt er gewoon overstuur van! Fruit, water en groente gaat goed. Ik maak mij zorgen..wat zou dit kunnen zijn. Ik heb er vandaag met heel veel moeite wel een gedeelte echt lauwe melk ingekregen..herkent iemand dit???? Morgen ga ik sowieso naar de dokter omdat de koorts al drie dagen duurt.
mijn meisje deed dit toen ze keelpijn had en verkouden was en dus niet goed door haar neus kon ademen, alleen toen kreeg ze nog geen bijvoeding dus toen dronk ze wel als ze ECHT honger had... ik zou er inderdaad even mee naar de huisarts, kan de verkoudheid zijn maar ook spruw misschien?