Onze kleine meid woog afgelopen donderdag ruim 3800 gram, dus ik denk dat ze nu al wel 4 kilo weegt. De afgelopen 2 nachten kwam ze ipv de gebruikelijke 5 uur al om 3.30 uur voor de nachtvoeding, ik denk dan ook dat ze honger heeft en overdag mogelijk meer moet krijgen. Ze zit nu nog op 6 voedingen van 120 cc met 4 schepjes. Ze drinkt deze over het algemeen goed leeg. Ik had bij het CB gevraagd wanneer ze meer mag en wanneer ik naar 5 voedingen mag en daar kreeg ik te horen dat ik goed naar mijn kindje moet kijken en daar het voedingsschema op aan moet passen. Ik vroeg me dan ook af wat ik nu het beste kan doen? Als ik de gegevens op het nutrilon pak volg dan zou ze al naar 5 voedingen mogen en meer per voeding mogen krijgen.
Ik heb het gewoon geprobeerd om 150/5 schepjes aan te bieden en dan te kijken hoveel ze drinkt. Dit duurde 2 dagen en toen dronk ze inderdaad bijna de flessen al leeg en hoefde ik nog maar 5 voedingen te geven ipv 7!. Gewoon uitproberen wat je kindje aankan
Heey heey,, Je kunt inderdaad gewoon proberen om 5x 150/5 te geven en gewoon kijken wat ze opdrinkt Kan zijn dat ze in het begin minder drinkt maar als ze het eenmaal door heeft Succes! Liefsz