Dringende vraag..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dais1808, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Hi meiden, ik zit met een hele dringende vraag..

Mijn dochtertje is ondertussen 5 maand en een week. Ze kwijlt en heeft duidelijk last van d'r tandjes. Gister liep haar temperatuur echter op tot 39.3 en vanmorgen was het weer op de normale temp. 37.4..
    Ze is niet anders dan normaal, drinkt goed en is actief. Ze had alleen 1 rood wangetje.
    Nu begon de temp echter weer op de lopen tot 38. Ze hoest al een paar dagen (af en toe), maar nu zag ik 3 rode vlekjes, die er vanmorgen nog niet zaten.

Heeft er iemand enig idee of is het verstandig om toch maar even langs de dokter te gaan? (ik ben overigs niet woonachtig in NL dus er is hier alleen een spoedeisende hulp open in het weekend)

Ik hoop op snelle reacties.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou het afwachten tot morgen, goed in de gaten houden en dan de huisartspraktijk bellen en het met hun overleggen.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    ik zou ook ff afwachten tot morgen... evt zetpilletje geven maar hiervoor niet naar de spoedeisende hulp gaan. tis tenslotte geen spoed...

4. dais1808

dais1808 Lid

1 okt 2012
    90
    0
    0
    Bedankt voor de antwoorden :)

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Ik zou ook zelf een zetpilletje geven en even in de gaten houden. Morgn evt naar eigen arts

Deel Deze Pagina