zo zielig..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yellowsun, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Ons zoontje van een jaar had met 6 maanden zijn eerste 2 tanden en daarna stond het helemaal stil.Nu krijgt hij ineens alle tanden tegelijk!
    Het is echt zo zielig!
    Hij heeft volop diarree en heel zijn billen en anus zijn kapot.Als ik hem op de commode wil leggen om hem te verschonen voelt hij de bui al hangen en gaat staan en heel hard huilen.Ik heb hem vanmorgen met zijn billen in de badedas gezet om alles een beetje te ontsmetten en smeer zijn billen goed in met sudocreme.
    Gelukkig heeft hij geen koorts en de huisarts vond het niet nodig om langs te komen maar ik moest het wel in de gaten houden.Dit gaat nu al 4 dagen zo.
    6 poepluiers per dag!Ik heb zo`n medelijden met hem.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    In plaats van sudocreme kun je ook bepanthen gebruiken, dat is wat zachter voor de billen.
    Wel naar dat het nu zo gaat, maar dan ben je er straks wel in 1 keer vanaf!

3. Euntje

Euntje Lid

15 jun 2009
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Offfff....bij de apotheek zinkolie halen van DR Swaab, doet hier wonderen, want soms was het echt erg....complete stukken vel weg en bloeden....zielig! Succes!

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

En als het even kan hem lekker in z'n blote kontje laten lopen :)
    Maar echt sneu zeg!

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ah, echt zielig zeg. Sterkte ermee!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gossie! Wat naar zeg. Veel sterkte voor je kindje (en voor de mama ;))

7. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Geen sudocreme meer gebruiken hoor.
    Dat schijnt te prikken op open billetjes.

Dan kan je idd beter bepanthen gebruiken als je gaat smeren.

Sterkte ermee.

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Aaah wat zielig zeg.
    Werk op een kdv en weet hoe het eruit kan zien, je krijgt zelf pijn als je ernaar kijkt.
    Nu heb ik laatst bij de Action Zinco spray meegenomen. Weet niet of dat minder pijn doet, maar je hoeft iig niet meer te smeren. Kost maar 1,59.

Heel veel succes!

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hier gaat het precies zo nu. Nachten wakker en veel diarree en moe en huilen. Ik hoop dat ze er snel door zijn.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Laat hem af en toe lekker in zijn blote billen kruipen. De wondjes helen beter aan de lucht dan in zo'n afgesloten luier.

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Idd geen sudocreme gebruiken nu als hij zo open licht. Dat doet nog eens extra pijn omdat het prikt. Neem dan bephantene (of hoe je het schrijft) En af en toe in de badedas idd of de biotex (groene) is erg goed er voor. Even de poepbroek met lauwe natte washandjes doen ipv billen doekjes scheelt ook weer heel wat traantjes. En verder heel veel sterkte met je kleine man want dit is voor iedereen niet leuk, maar voor hem het ergste. Hopelijk is het leed zo geleden.

12. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Hoi hier even een tip van ons kinderdagverblijf!!!!
    Dit gebruik ik ook en de rode billen drogen snel in.

Gebruik maizena de billen even schoonmaken met een washandje en daarna een handje maizena erop....

Geen zalf gebruiken hoor dit bijt enorm

succes

sterkte met je mannetje

13. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Ik heb wonderzal ontdekt!
    Purelan!
    Ik had kloven met borstvoeding, niets werkte,tot ik dezel zalf gekocht had! helemaal geweldig. Bij mijn zoontje waren de billen ook open,smeerde eerst bephanten en sudo erop, niks werkte. Smeerde purelan erop en met een dag was he de helft minder.. Het is misschien een idee om dat t proberen! Borstvoedingswinkel Baby en Borstvoeding, uw shop voor borstvoeding gerelateerde producten. HIer een plaatje van de tube. Er staat op voor kloven maar ook voor de huid. Hoop dat het bij jullie ook zo goed werkt als hier.. Sucses..

Deel Deze Pagina