Heel de dag door huilen, door nieuw tandje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tjoebie, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjoebie

tjoebie Actief lid

1 jan 2009
    215
    1
    0
    Rotterdam
    :)Hallo allemaal.

Mijn dochtertje is al 3 dagen aan het huilen, ze begint uit het niets en ze is ook lichtgeraakt(bv haar hoofdje wassen en aankleden vind ze zowieso niks, nu gaat ze der om huilen)

Ze heeft nu sinds 2 weken een tandje en daar heb ik vrij weinig van gemerkt, toen was ze al lastig vanwege een sprongetje denk ik, ze was toen 6 maanden ..

En nu zit er weer een nieuwe tand waar ik het puntje al van zie.. maar ik dacht dat ze daar geen last meer van kan hebben dan, toch alleen als die nog niet doorgebroken is, je ziet nu wel wat zitten.

Komt dit huilen door het tandje? of is er soms nog een sprongetje bezig, ze is nu 6 en halve maand.

Ben benieuwd!

liefs

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Mijn zoontje is ook elke keer wanneer er een tandje doorkomt heel huilerig. Hij wil dan helemaal niets en dan bedoel ik ook helemaal niets.

Geef je haar wel eens een bijtring die uit de koelkast komt? Werkt hier erg goed, netzoals de chamodent druppeltjes van VSM.

3. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Dentinox werkt hier heel erg goed.

Weet je wat mijn zoontje ook lekker vindt voor doorkomende tandjes?
    Je kunt bij xenos van die ijsvormpjes kopen. In alle vakje doe je een klein beetje diksap of roosvicee, water erbij, invriezen.
    Dat is lekker koud en ze vinden het lekker!

Deel Deze Pagina