Zo ziet een mcHamburger er naar 14 jaar uit

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Partyrocker, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nasty.

Friet veranderd ook niet. Voel me nu echt een ransaap, maar ik heb onlangs de zolder opgeruimt. Daar stond een tas met wat mcdonalds speelgoed. Blijkbaar was daar een frietje bij gekomen. Geen idee hoe lang het er al in zat. Echt jaren.
    En als je dat frietje tussen verse friet had gegooid, dan had je het verschil niet gezien.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Wow shocking :$

:D:D:D

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Daarom eet ik geen vlees bij fastfood restaurants. Echt te ranzig voor woorden...

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gadver! Ongelooflijk... 14 jaar!

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dit dus!

Mijn zelfgemaakte hamburger loopt na een paar dagen buiten de koeling weg.

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ben ik de enige die denkt dat die hamburger misschien maar 2 dagen oud was met een oud bonnetje van 1999 erbij en dat dit niet de ''bewuste'' hamburger is? :p

Lijkt me raar dat je die 14 jaar in je jaszak vergeet ;)

8. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Haha neejoh, hij had hem na 2 jaar alweer in zijn zak gevonden...

Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden, heb bijna de neiging om er zelf 1tje te kopen en hem een week in een zakje te laten liggen haha.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    #9 Mama-in-love, 24 apr 2013
    Laatst bewerkt: 24 apr 2013
    Ik geloof er heilig in.
    De hamburgers komen uit het buitenland en worden daar bewerkt met chemische troep (oa bleekmiddel) die in nederland verboden zijn.
    Daarna wordt het pas Nederland ingebracht en naar de restaurants getransporteerd.

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  11. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Google maar eens, er zijn genoeg testen gedaan die allemaal hetzelfde zeggen!

12. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ik weet niet of dit hamburgerverhaal echt is, maar het is idd vaker getest. Met dezelfde uitkomst :)

13. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat die burger niet veroudert verbaasd me niks. Daar maak ik me nog het minst druk om bij mcDonalds.
    Ik vind het 1000x erger dat mcDonalds al ons regenwoud kapt voor sojavelden voor veevoer op hun runderijen. :(

14. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dit zijn voor mij dus de redenen om er niet heen te gaan..

15. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

De Amerikanen kennend had hij hem waarschijnlijk niet in een jaszak, maar tussen zijn vetkwabben bewaard. Indien de burger daar wortel had geschoten kan ik me best voorstellen dat deze zelfs na 14 jaar nog florissant voor de dag zou zijn gekomen.

Zo niet, lijkt ook dit me weer een broodje aap (of broodje rund) verhaal...

16. Papaver

Papaver Niet meer actief

dit is geen broodje hamburger, maar een broodje aap ;)

Overigens vind ik de ontbossing en milieucriminalitit van macdonalds vele malen erger dan dit. Mensen beslissen toch zelf dat ze het naar binnen proppen? Ik eet never nooit bij de mac, omdat ik hun hele milieuvernietigende manier vn ondernemen net zo wanstaltig vind als hun eten

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou dan zal deze ransaap maar vertellen wat er met een hamburger gebeurd van 3 weken oud.

Ja ja manlief had er een gehaald en in de auto gelegd tijdens het auto rijden van de stoel gevallen en hij kon hem niet meer vinden.
    3 weken later ging ik de auto zuigen en kwam ik hem tegen nou ie hamburger zag er écht niet zo uit als op de foto en als hij nog een weekje langer had gelegen dan vonden we ws alleen nog het papiertje..

BRRRRRR

18. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Nou heb ik zin in een big Mac :D

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    En toch blijft het lekker!

20. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik vind dit altijd zo moeilijk te geloven.. Kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar word er de laatste tijd mee doodgegooid.. :(

Deel Deze Pagina