Zo ziet een hamburger van McDonald's er na 14 jaar uit - AD.nl Zo.. Bizar. Daar moet een aardig potje van dat spul inzitten ja. 14 f*cking jaar. WTF
Nasty. Friet veranderd ook niet. Voel me nu echt een ransaap, maar ik heb onlangs de zolder opgeruimt. Daar stond een tas met wat mcdonalds speelgoed. Blijkbaar was daar een frietje bij gekomen. Geen idee hoe lang het er al in zat. Echt jaren. En als je dat frietje tussen verse friet had gegooid, dan had je het verschil niet gezien.
ben ik de enige die denkt dat die hamburger misschien maar 2 dagen oud was met een oud bonnetje van 1999 erbij en dat dit niet de ''bewuste'' hamburger is? Lijkt me raar dat je die 14 jaar in je jaszak vergeet
Haha neejoh, hij had hem na 2 jaar alweer in zijn zak gevonden... Ik weet ook niet wat ik ervan moet vinden, heb bijna de neiging om er zelf 1tje te kopen en hem een week in een zakje te laten liggen haha.
Ik geloof er heilig in. De hamburgers komen uit het buitenland en worden daar bewerkt met chemische troep (oa bleekmiddel) die in nederland verboden zijn. Daarna wordt het pas Nederland ingebracht en naar de restaurants getransporteerd.
Dat die burger niet veroudert verbaasd me niks. Daar maak ik me nog het minst druk om bij mcDonalds. Ik vind het 1000x erger dat mcDonalds al ons regenwoud kapt voor sojavelden voor veevoer op hun runderijen.
De Amerikanen kennend had hij hem waarschijnlijk niet in een jaszak, maar tussen zijn vetkwabben bewaard. Indien de burger daar wortel had geschoten kan ik me best voorstellen dat deze zelfs na 14 jaar nog florissant voor de dag zou zijn gekomen. Zo niet, lijkt ook dit me weer een broodje aap (of broodje rund) verhaal...
dit is geen broodje hamburger, maar een broodje aap Overigens vind ik de ontbossing en milieucriminalitit van macdonalds vele malen erger dan dit. Mensen beslissen toch zelf dat ze het naar binnen proppen? Ik eet never nooit bij de mac, omdat ik hun hele milieuvernietigende manier vn ondernemen net zo wanstaltig vind als hun eten
Nou dan zal deze ransaap maar vertellen wat er met een hamburger gebeurd van 3 weken oud. Ja ja manlief had er een gehaald en in de auto gelegd tijdens het auto rijden van de stoel gevallen en hij kon hem niet meer vinden. 3 weken later ging ik de auto zuigen en kwam ik hem tegen nou ie hamburger zag er écht niet zo uit als op de foto en als hij nog een weekje langer had gelegen dan vonden we ws alleen nog het papiertje.. BRRRRRR
Ik vind dit altijd zo moeilijk te geloven.. Kan het me eigenlijk niet voorstellen, maar word er de laatste tijd mee doodgegooid..