Zo ziet een mcHamburger er naar 14 jaar uit

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Partyrocker, Apr 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Dat denk ik ook niet... Fijne vergelijking ook, een bitterbal en een lijk ;)

2. knap

knap Niet meer actief

Dit was bij Editie NL en daar vertelde ze dat het wel mee viel met die conserveringsmiddelen. Spin me er niet op vast maar het heeft met vocht te maken en droog. Meestal worden bijvoorbeeld conserveringsmiddelen gebruik zo als zout suiker en iets van uit fruit( appel)

Nu doen ze daar een maand lang broodjes neer leggen van mc en van de slager en een tompoezen en nog iets dat ben ik vergeten haha. Over een maand kunnen we de uitslag bewonderen.

Nogmaals spin me er niet op vast maar het was dus bij Editie NL

3. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

#63 Coquelicot, Apr 25, 2013
    Last edited by a moderator: Apr 25, 2013
    Er is toch wel een groot verschil tussen directe inname van een conserveringsmiddel, of het vluchtig wassen met een product wat een conserveringsmiddel bevat, en welke direct weer afgespoeld wordt (zoals shampoo/douchegel etc. - die hebben de tijd niet om in het bloed opgenomen te worden). Er is m.i. een hoop overbodige hysterie gaande omtrent het gebruik van conserveringsmiddelen in cosmetica... In mijn ambachtelijk zelfgemaakte zeep zitten ook volop chemicaliën, maar de meesten worden er in het chemisch proces weer uitgereageerd...

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik kijk uit naar de GreekMac die ik zaterdag krijg.. :D

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mwah, je huid is 1,5 tot 2m2 en weegt 15 tot 20 kilo. Het is je grootste orgaan en alles wat je erop smeert komt gewoon in je bloedbaan terecht.

Zonnebrandcremes bevat nog heel veel rotzooi. Kan me niet schelen hoe iets is gefabriceerd, gif is gif.

6. Coquelicot

Ik smeer persoonlijk weinig tot niets. Voornamelijk uit luiheid. Kan ook van nature goed tegen de zon ( en vriend en zoontje ook). Zeep maak ik al jaren zelf, dus ik weet wat erin gaat... Ik blijf erbij dat het tegenwoordig mode lijkt te zijn om hysterie op te bouwen tegen bepaalde ingrediënten in cosmetica. Het internet is een dankbaar medium hiervoor. De 'natuurlijke' cosmetica industrie vaart er wel bij, terwijl zij vaak gebruik maken van dezelfde ingrediënten onder verkapte noemers, maar voor zwaar verhoogde prijzen...

7. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Aarghhh bah, na al jullie verhalen over mac, waar of niet, ga ik daar nooooooooooit meer heen. Vooral dat verhaal over maden, jakkkesss.

Dan maak ik wel zelf mijn eigen verse, gezonde burgers. Iets meer moeite, maar tenminste wel lekker, vers, gezond en zonder allerlei rotzooi erin !!

8. Delta

Delta Niet meer actief

Is burger king en kentucky dan niet net zo? Vind mac trouwens niks aan. Liever kfc.

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik geloof dit wel!
    ( en ik geloof ook dat ik de komende 3 jaar geen mac donalds meer naar binnen schuif )

Het ligt er ook wel aan wat voor broodje je hebt denk ik, als je een dikke bic mac hebt, met die heeeeeerlijke saus en groenten er tussen.
    Ja dat ziet er na 2 weken in de auto te hebben gelegen natuurlijk super ranzig uit..

Maar de test, betreft alleen een broodje en een hamburger. Niets erbij wat het van buitenaf kan aantasten.

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

11. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Kon de hamburger niet meer op, daarna jas op zolder opgeborgen en na 14 jaar bedenk je dat je nog een jas op zolder heb liggen. En zo is de 14 jaar oude burger geboren ;)

Wat jij nu zegt, schoot ook door mijn hoofd, al geloof ik wel dat dat spul langer onaangetast blijft dan "normaal" eten.

12. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    In deze tijd broodje paard verhaal :D

13. adi

adi Niet meer actief

Maar de urine van zwangeren hoeft niet 'slecht' voor je te zijn hoor, het is meer het idee van ranzigheid.
    Je gaat er niet dood aan, krijgt er geen kanker van enz.. dus het is niet zozeer minder 'goed' als gezonde vis.
    Het is gewoon het idee erbij.

(ik heb bijv minder moeite met verwerkte larven enz in eten, dan in giftige chemische zooi. In natuurvoeding worden ook de meest ranzige dingen gebruikt, uit de natuur. Larven/maden/urine zijn volkomen natuurlijk..:p

14. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    ik heb het halve topic gelezen.
    daarna hield ik het niet meer en ben naar de mac gereden.

en het was lekker!!!
    oh zit zo vol nu. heerlijk.

15. Coquelicot

Ik ga vanmiddag ook even denk ik... :)

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ik vond alle chemicalien vooral shocking. De urine was nog het schoonste wat er tussen zt, dus daar doelde mijn reactie ook niet echt op.

17. Coquelicot

Toen ik mijn lades uitruimde op mijn werk vóór mijn toenmalig zwangerschapsverlof zag ik ineens een vreemde 'stok' liggen. Ik vroeg me af wat het was. legde hem op mijn bureau om er eens goed over na te denken... Bleek een banaan te zijn die ik een paar jaar eerder was vergeten... Zo heb ik ook al eens half versteende mandarijnen in mijn handtas aangetroffen...:)

18. Snap wel waarom ik buikpijn krijg van de mac.. bah!

Ik heb wel het idee dat ze in 1999 anders fabriceerden dan in 2009 bijvoorbeeld, dat daarom dat broodje er nog zo goed uitzag. De regels zijn nl in de tussentijd wel veranderd. Al blijft er genoeg ongezonde troep inzitten.

19. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ook heel apart... Nog een reden waarom ik geen mc spul eet...

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    ben er eergister nog geweest ...!! was lekker hoor

Share This Page