Vandaag las ik een artikel in de krant over de shishapen. Een electronische sigaret die blijkbaar ontzettend populair is onder kinderen op de basisschool. Er zit geen nicotine in, maar het bootst een waterpijn na, zonder tabak. Nieuws.nl - GGD ongerust over 'kindersigaret' Ik vind dit werkelijk te zot voor woorden! Het zou wat mij betreft verboden moeten worden! Wat vinden jullie er van?
Belachelijk!! In mijn ogen gewoon een manier van de tabaksindustrie om kinderen alsnog aan het roken te krijgen uiteindelijk
Ik heb er geen woorden voor, vind het iets wat aangepakt moet worden. Leuk voor na een bepaalde leeftijdsgrens al ben ik dan alsnog geen voorstander ervan. Maar check youtube maar eens op filmpjes ervan, lekker gangster met je shisha sigaret, wolkjes blazen. Hou toch op. Een zakje knikkers of flippo's zou je mee op het schoolplein moeten staan, niet een nepsigaret.
... maar wel een hele hoop andere slechte stoffen! Ik vind het ook te bizar voor woorden. Als volwassenen ze gebruiken: moeten ze zelf weten, maar kinderen?! /edit: zie ook: FOK.nl / Nieuws / GGD ongerust over 'kindersigaret' / FOK!frontpage.
Nee, van mij ook zeker niet... maar het probleem is natuurlijk dat ouders het vaak niet weten en ze het op veel plekken gewoon zelf kunnen kopen.
Klopt, is overigens al bijna een jaar een "hit". Ik hoor het om me heen van mensen die iemand kennen die het gebruikt iig. Echt te gek voor woorden
Zijn dit trouwens die sigaretten waar ze ook een vulling voor hebben die wél nicotine bevat, maar dan geen teer??
Die dingen bestaan toch al heel lang? Mijn vader is gestopt met roken met behulp van zo'n ding. Voor kinderen is het inderdaad niets nee maar voor een volwassenen, tja waarom niet? Als dit helpt bij het stoppen met roken.
Ik denk niet dat het iets is dat voor kinderen gemaakt is.. Maar gewoon een elektrische sigaret voor volwassene zonder nicotine.., tja dat kinderen daarmee rondlopen is natuurlijk belachelijk.. Eigenlijk moeten ze deze ook pas vanaf 16 jaar verkopen
Nee dit is anders. Ze worden gemaakt in allemaal leuke kleurtjes, blauw, rood, geel. en je kan er allerlei smaken van krijgen, cola of peren smaak. Ik denk dat dat echt wel op kinderen gericht is hoor!!!
Wij hebben ook een elektrische sigaret. Deze kan je ook vullen met perzik, appel, peer etc,,, en je kan met of zonder nicotine kiezen.,, Je kunt ze ook in allerlei kleurtjes krijgen.. VapeCheaper.com | Elektronische sigaretten | Electronic cigarettes | E-Zigaretten En het is net alsof je een echte sigaret rookt,, alleen rook je hiermee gewoon stoom.
En wat het toppunt van belachelijkheid is: chocoladesigaretten zijn verboden, maar zo'n nepsigaret speciaal voor kinderen niet? Terwijl ze bij dat nepding notabene giftige gassen inademen. Ik snap het niet.
Echt achterlijk! Gezond is het nog steeds niet en wat moeten kinderen daarmee? Wie heeft het bedacht om roken stoer te maken?! Ik was ook 12 toen ik begin te roken en hoop dat mijn kinderen wijzer zijn later! Inmiddels na 14 jaar nu al 4 maanden gestopt dus dat gaat goed!