Zo ziet je vakantieoord er echt uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Cupido, 9 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    op zoover kanje ook fotos plaatsen van het hotel ;)

2. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    en dan nog wel op je huwelijksreis. Dat zijn dus net de vakanties waar je best een verwachting bij hebt, zonde zeg!

Ik heb het dus ook 1x gehad dat het vreselijk tegenviel. Daarbij stroomde het riool in de badkamer telkens over als er ook maar iemand stond te douchen of naar de wc ging. Na maanden brieven schrijven en geschillencomissie hebben we 3 kwart van de reis teruggekregen. Maar goed de rust die je zocht ben je kwijt aan regelen en gezeur.

3. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    dus geen nieuwe uitvinding :(
    :D

4. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    ;)

Leuk topic, gelukkig nog niet zelf meegemaakt ( van die foto's bedoel ik dan he!!)

5. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ik kijk idd ook vaak op Zoover voordat we een vakantiehuisje of iets dergelijks gaan bespreken!

6. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    O..trouwens, wel zoiets meegemaakt, met een hotel, op de website allemaal heel goed aangeschreven en mooi, maar toen we daar aankwamen, verschrikkkkkelijk ouderwets en na 1 nacht zijn we naar een ander hotel gegaan!!!!!

7. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Inderdaad. En zelfs video's:)

8. tulip

tulip Niet meer actief

o dat wist ik niet, ik ben niet heel origineel dus.;)

9. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland

Heb je helemaal gelijk in! Vind het ook wel een beetje oplichten want je betaald er wel voor wat je ziet op foto's :$ schrik er gewoon van.

10. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    OMG je zal het hebben!! Ben blij dat wij het zelf nog nooit hebben meegemaakt.

11. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik weet meestal niet meer hoe het er op de plaatjes uit zag.

En Zoover vind ik ook niet altijd even realistisch.
    Mensen die wat te klagen hebben zullen dat graag doen, maar mensen met een positieve ervaring zullen er minder snel aan denken om een reactie te plaatsen. Waardoor de minder positieve reacties toch de boventoon voeren...

12. adi

adi Niet meer actief

Op zich vind ik de foto's hier niet zo schokkend hoor.

het is logisch dat ze foto's maken met mooi zonnig weer en niet met grijs weer als het regent.
    En het zou wat zijn als je daar aankomt en de strand blijkt in het echt ook altijd leeg te zijn, gezellig!

maar ik heb dat ook vaak hoor. Op een of andere manier zijn de hotelkamers meestal een teleurstelling. Ze maken altijd een foto van de beste kamers, en die zijn meestal ook heel duur ;).

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hier nog nooit een teleurstelling gehad eigenlijk..meestal een kamer die veel mooier was! (ook geluk gehad eens, onze boeking was niet goed doorgekomen, na wat geregel van reisleidster hadden we de meest luxe kamer die er was....direct aan het zwembad!) Terwijl we eigenlijk 4 hoog op hotel kamertje moesten zitten hahaha.

Vorige vakantie ook, een apart hotel...terwijl dat niet was wat we gebeokt hadden...maar ze hadden overboekt en we kregen gratis die kamer! WEl 3 hoog met buggie....maja....klagen doen we niet he.

dit jaar ff afwachten nog.

Mijn nichtje had het wel...mooi hotel...leuke omgeving..kwamen ze daar alles heel ver weg...busjes die zouden rijden reden niet...hotel was in renovatie dus hele dag herrie en enigste wat ze uit kamerraam zagen was stofdoek van verbouwmaterialen enz.....

Ze hebben geklaagd, 3/4 terug gekrgen aan geld, en zijn direct in een ander hotel gezet...want hotel had niet gemeld dat ze gingen verbouwen aan touroperator!!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    in dat andere hotel werden ze niet opgehaald voor terug te vliegen, hebben met spoed taxi en alles zelf moeten regelen..bleek dat vervoer nog in oude hotel stond (en daar waren hun dus niet!)
    ....slecht geregelde vakantie helaas...vonden ze niet zo leuk!

15. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Dit is niet waar hoor, 80% van de beoordelingen die binnenkomen zijn positief!

16. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    Wij zijn 2 jaar terug hier geweest Steigenberger Al Dau Beach Hotel: 5 star luxury Red Sea resort in Hurghada, Egypt nou top en precies alles het zelfde. echt een aanrader trouwens.. eten alles perfeckt.

Nou vorig jaar zijn we in alibaba geweest in egypte nou ik vond dat ook wardeloos, vies zwembad (voegen echt bah)
    eten vond ik echt niet te eten, het was daar echt hamsteren..
    slaapkamer vond ik naar plas stinken.
    bij de lunch bv geen messen meer aanwezig.
    stoom valt een uur uit, waardoor de oudste geen pannekoeken meer krijg toen de stoom wel waar aan was, omdat het al 12:00 uur was maakte ze geen meer want ja ontbijt tijd was toen om:$:$
    zo kan ik nog wel even door gaan.

ojah er was ook ramadam toen we daar waren en personeel had niet echt goede zin..

terwijl op zoover alles prima stond, nou waardeloos vond ik het..

Het is natuurlijk ook zo wat je gwend bent en waar je van uit gaat.
    Andere vonden dit hotel dus prima,

Deel Deze Pagina