Zo zijn we niet getrouwd!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door dochters, 1 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Iemand hier gisteravond ook naar gekeken?
    Ik ben het nu aan het terugkijken.... Hij staat nog maar 5 minuten aan, maar wat een huwelijk. :$

2. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die mensen hebben echt nooit geleerd hoe normaal doet tegen elkaar. En heb echt medelijden met dat dochtertje. Ik zie beide ouder totaal niet met haar bezig. En ze zit continue in het geschreeuw.

3. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Vreselijk, wat een chagrijnige nare domme mensen..

4. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Later ingeschakeld, maar heb nog wel een groot deel gezien volgens mij.

Wat een ellende! Zoveel geschreeuw. Vraag mij af of het aan de montage ligt, want ik kan mij niet voorstellen dat mensen continu zo communiceren.

Iemand die de hele conceptie-toestand heeft meegekregen trouwens? Want je kan later in de zwangerschap toch ook worden teruggezet of voorgezet worden? Als het zo dicht op elkaar ligt kan het volgens mij nog van iedereen zijn..

5. Afschuwelijk voor dat kindje zeg, mijn hart breekt dat die vader tegen zijn dochtertje zegt "wat kom jij doen?" op zo'n toontje alsof ze hem teveel is. :( Ben het nu aan het kijken, echt te bizar voor woorden :$

6. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Nou he?! Dat was erg sneu:(
    Vond het ook erg toen dat kleintje op de gang werd gezet.
    Papa en mama moeten even bekvechten en jij mag daar blijkbaar niet bij zijn van Tante Toos en Ome Bas, dus ga jij maar lekker even weg, ga maar op de gang wachten totdat wij klaar zijn. Dahaag!

Mijn hart brak zowat.:(:x

7. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Een vreselijk respectloos stel.
    Zij is al 3 x !!! Vreemd geweest 3 weken na hun huwelijk lag ze al met een ander te wippen.
    Sorry hoor dat huwelijk komt nooit meer goed qwa vertrouwen.
    Zij kwam ook.oneerlijk over.
    Vond bastiaan en tooske wel leuk trouwens.

8. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Viel mij ook al op inderdaad, die opmerking van "Wat kom je doen" en dat geschreeuw rondom haar en het op de gang doen. Arm kindje....

Waar ik ook over viel, was zijn snelheid met autorijden. Ergens waar je 90 mocht reed hij 140. Lekker verantwoord... en dan ook nog je dochter achterin... Hoe stom kun je zijn.

En dan die vrouw elke keer met haar vreemdgaan. Knap dat die man door wilt met haar. Ik had haar allang het gat van de deur gewezen.
    En ben wel benieuwd van wie het kind nu is, van haar man, of van iemand waarmee ze vreemd is gegaan?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    welke zenderrr

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
  11. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp nog steeds niet hoe ze nu ineens 'weten' dat het kind van hem is.

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ohh, dat was echt erg!
    Mijn moederhart brak even...:$

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ja sneu he. En dan nog een kindje erbij. En die twee honden, die zijn ook de pineut hoor, let maar op. Ach, ik had het idee dat die verloskundige maar iets ervan maakt, je kan toch inderdaad gewoon voor- of achteruit geschoven worden...Arm meiske, arm ongeboren kindje en arme hondjes. Dat vond ik ervan.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Jeetje, wat huilt ze veel... ;) Daar kan ik echt niet goed tegen.
    Sneu; voor alle partijen.

15. lies276

lies276 Niet meer actief

Misschien heeft ze met haar minnaar wel met een condoom gevreeen???
    Zij zei telkens al dat ze zeker wist dat het kindje van haar man was.

Ik denk ook bij dit programma weer, dat de kijker te zien krijgt wat de programmamakers graag willen laten zien, zodat de kijker een bepaalde indruk krijgt van dit gezin.
    Dan wil ik de situatie nog niet goedpraten, want ja, hij zal vast echt een strafblad hebben en een kort lontje en ja, zij is drie keer vreemdgegaan.
    Dat is al erg genoeg!

Helaas kom ik in mijn werk vaker zulke gezinnen tegen.
    Triest voor alle partijen. Vader en moeder niet gelukkig, kind ziet niets anders als voorbeeld en dus bestaat er een grote kans dat die het later op een soortgelijke manier aan gaat pakken.
    Positief vind ik iig dat deze mensen wel inzien dat het zo niet langer kan en er (publiekelijk dus veel commentaar!) voor willen vechten om het anders te gaan doen.

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    aan de reacties te zien kijk ik het maar liever niet terug :(

17. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Schijnbaar had ze voor die datum s*x gehad met een ander en op 1 precieze datum in haar vruchtbare tijd met haar partner. Dat ze het daardoor ineens "heel zeker" weten snap ik ook niet precies, maar simple minded he.

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Gezellig stel

19. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    God wat zielig.. je kind zn verjaardag vergeten.... vrrselijk

20. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Woow, ik was echt in shock hoe ze met die jongen omgingen.

Deel Deze Pagina