Model geeft borstvoeding op cover van Elle

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Micera, 25 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Dit keer heeft Elle een heel bijzondere cover: Model geeft borstvoeding op cover van Elle | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

“This wasn’t a contrived situation: Zion needed a feed, Nicole gave it to him, and when we saw how beautiful they looked we simply moved her onto the set,” ELLE's editor-in-chief Justine Cullen says. “It was a completely natural moment that resulted in a powerful picture.”

Borstvoeding lijkt een ware hit te zijn geworden in de mode-wereld. En het blijft nieuwswaardig, anders stond het niet op de NL nieuwswebsites. Cover geslaagd ;) :p

Op deze foto zie je twee Elle-covers met hetzelfde model en baby: Nicole Trunfio cover ELLE Australia : Elle

2. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Here we go again.. :D

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Nou, de baby is naakt. Dus een spontane actie lijkt het niet. Maar wel een mooie foto!

4. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Dat was ook mijn 1e reactie, tot ik op de website van Elle zag dat de bedoeling altijd al was om een naakte baby op de cover te hebben. Alleen niet aan de borst (zie 1e foto op de onderste link). Dan is het verhaal toch weer logischer.

5. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Ah zo ;)

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik vind het een mooie foto!

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind de 2e foto vooral mooi... waar het mannetje ligt te slapen. Prachtig zeg... Om de één of andere reden vind ik de ondersteunende hand, die de billetjes wat bedekt mooier, dan de hand onder de beentjes bij de voedende foto. Alsof die net te bloot is zeg maar..

8. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik vind de 2de foto leuker... op de eerste foto heeft ze maar rare kleding aan (die lap stof aan de onder kant) hahaha. Ook lijkt het alsof ze de baby wat steviger vast houdt.

Ik heb begrepen dat er voornamelijk positieve reacties op zijn gekomen!

9. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb juist begrepen dat er veel negatieve reacties op waren. Dat Elle met deze cover een seksueel tintje geeft aan borstvoeding en dat borstvoeding en designers kleding echt niets met elkaar te maken heeft.
    Zelf begin ik er ook behoorlijk zat van te raken, dat 'gezeur' om borstvoeding (en ik ben pro borstvoeding!) en dat modellen en acteurs het voornamelijk doen om de zwangerschapskilo's kwijt te raken, aangezien dat altijd een heel ding is.

10. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Vraag me af hoe leuk dat knulletje deze foto over een jaartje of 13 vindt... Ik vind het een beetje egoistisch en onnadenkend van een moeder. Zij mag dan wel model zijn, maar hij heeft hier dus mooi niet voor getekend. Een baby is geen handtas of sierraad ;).

11. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Mooie foto.
    Een kindje dat bij mama drinkt.
    Als je daar iets sexueels in ziet, is er iets vreselijk mis
    met je....

12. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    #12 Zoe123, 25 mei 2015
    Laatst bewerkt: 25 mei 2015
    Wat is het verschil tussen een drinkende baby en een slapende baby?
    Dat is wat baby's doen voornamelijk..

13. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik ga hier even mijn zwaar puberende broertje voor quoten:

"Euh... BOEIUHHHHH!!!"

14. mumija

mumija Niet meer actief

Daar heeft ze het toch helemaal niet over?

Ze vraagt zich af hoe de jongen er zelf tegenaan zal kijken over een jaar of 13. Dat is ook hetgene wat ik me afvraag.
    Ik liet de foto aan mijn 13 jarige zoon zien en die reageerde zwaar dramatisch.:D

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind het eigenlijk gewoon niet zo'n mooie foto. Het feit dat een kindje bv krijgt maakt de foto voor mij niet mooier terwijl ik normaal gesproken snel vertederd wordt door drinkende baby's.

16. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Het komt denk ik omdat ze in zo'n rare houding staat..

Als ik het verhaal lees, ging zij tijdens de shoot pauzeren om de kleine te voeden. Ik neem dus aan dat ze ging zitten, daarnaast zou ik verwachten dat ze zo'n designerjas uittrekt om er makkelijker te gaan zitten.
    Vervolgens zag iemand een mega publiciteitsstunt in de voedende moeder, hees haar uit de stoel om met baby te gaan staan, ze zette haar linker been ergens op, kreeg allerlei stoffen over zich heen en hup op de foto voordat het zoontje zich bedenkt en uitgebreid gaat plassen en poepen op die duren kleren : )

17. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.465
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat een onzin weer! Men slaat totaal door met dit 'borstvoeding moet kunnen'-gedoe.
    Zelfs als borstvoedende moeder krijg ik hier jeuk van.

En ja hoor, ik voed mijn zoontje ook altijd naakt. Dan weet ik zeker dat ik na een minuut of twee m'n jurkje moet wisselen, net als deze mevrouw.
    Succes gegarandeerd. Heeeeel spontaan doet ie dat altijd! ;)

18. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik snap niet waarom mensen zich hier druk over kunnen maken.
    Wat maakt het mij nu uit wat er op de cover staat...
    Voor mij is een drinkende baby net zo normaal als een 'gewone' foto zonder baby.

19. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Ik vind het geen mooie foto en ook niet erg boeiend. Dat gezeur over bv altijd!

20. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Natuurlijk is dit niet spontaan.;)
    Ik vind het onzin, net alsof er een moeder op komt die haar kind de fles geeft;).
    Dit is gewoon puur aandachttrekkerij.

Deel Deze Pagina