Verschrikkelijk!! Maar ik moet zeggen dat de eerste 2 keer dat die dochter in beeld kwam ik eerst die peuk zag... Vind ik ook niet erg handig in haar zwangere toestand..
Ja echt he, ja kan niet zwanger worden en ht is een wonder dat ze het wel is maar dan wel een peuk in der waffel.
Echt ongelofelijk! Zitten ze daar met z´n tweeen op de bank er stevig op los te roken terwijl zij hoogzwanger is! :x
Nee die dochter vond ik ook niet zo heel leuk, vooral ook niet de kettingen. Die dochter van nu die heeft echt een probleem, dat gaat met kleding echt niet helpen.
En wanneer krijgt Gordon een ake over? En verandert hij in iets wat ik wel graag op tv zie? Hodder den mai dodder!
Wie kijkt? Blijf me verbazen dat mensen zo over straat durven. En dat hun mannen dat geen probleem vinden
Ik heb gekeken, wel mooie make overs dit keer. Dat die vrouwen dat zelf niet zien, Dat dat echt niet kan.
Nou die eerste leek wel 80 na d'r make-over. En over de tweede twijfel ik eigenlijk of ze wel helemaal 100 was. Ze deed zo raar de hele tijd!
Ik vond dat nichtje van die tweede een mooie meid! Die tweede zag er ook leuk uit, tja dat 'gedans' maar happy is ze wel!
Dat zeiden wij ook.... Niet alleen vanwege dat gekke gedans maar vooral vanwege de manier van praten. Er kwam geen volledige zin uit, ze hakkelde maar wat aan. Ik weet het niet maar wij vonden ook dat er iets niet helemaal klopte, konden de vinger er niet op leggen. Overigens vond ik haar wel een prachtige vrouw na die makeover!! Erg stijlvol! Die eerste.. tsja... die gaat volgens mij niet veranderen. Binnen no-time weer terug in de lak. Enne... Kat von D... Nou zijn wij hier in huis niet heel erg bezig met dat wereldje... maar Kat von D.... daar leek ze écht niet op! Nog niet eens qua kleding...
Haha nee. Dat zei ik ook meteen. Echt een verpauperde wannabe-versie van Kat Ja precies, dat tweede vrouwtje leek nergens écht op te kunnen reageren, het was gewoon heel vreemd..