Nee hoor meis, hier nog één die er onwijs veel zin in heeft! Gaan lekker overal kijken nu bij Kerstshows. Heerlijk deze tijd! Geniet er altijd van. Heb een moeder die ook zo gek is op kerst dus steken elkaar lekker flink aan. We hebben ook een leuke cd gemaakt met onbekende kerstliedjes (geen covers) die je nooit op de radio hoort, ook weer extra leuk
Ik heb er ook zoveel zin in! Dit jaar ben ik voor het eerst de gehele periode thuis en I Like It! Ik vind de feestdagen altijd al erg leuk, maar wel op onze voorwaarden. Zo gaan wij bv niet met kerst 2 dagen met onze kinderen sjouwen naar opa's en oma's of andere familieleden. Wij blijven thuis en als er een grootouder onze kinderen wil zien komen ze maar hierheen Al gedaan sinds de oudste een baby was en bevalt ons prima. Niets geen gestress Maar eerst de voorpret vooraf. Knutselen, kerstliedjes draaien etc. Sinterklaas vinden we net zo leuk. Ja de leuke tijd komt er weer aan.
JA! Voor het eerst na heel veel jaren. Ookal moet ik mijn kindjes missen 2e kerstdag. Ik heb er zin in, met mijn lief en mijn kindjes kerst vieren bij mijn schoonouders!
Geen boom dit jaar, 2 dagen voor kerst moet ik naar een tijdelijke woning ivm groot onderhoud aan onze flat
jeetje hadden ze dat niet in een ander tijdsvak kunnen doen of is het zo hard nodig dat het niet uitgesteld kan worden?!
Sinterklaas vieren we rustig met ons viertjes. Op kerstavond doen mijn beide dochters mee met de kerstmusical bij ons in de kerk. 1e kerstdag is mijn oudste dochter jarig en dan komen de opa's en oma's en een oom en neefje. Een deel daarvan blijft ook eten 's avonds, niet een echt kerstdiner, maar wel lekker wat mijn dochter heeft uitgekozen. (Friet met zelfgemaakte kibbeling, salade en groente en als toetje een ijstaart.) 2e kerstdag wordt mijn vader 65 en dat wordt die avond groot gevierd. Verder O&N vieren we op verzoek van manlief en de meisjes in de kerk met veel andere mensen. Een drukke en leuke tijd.