Zo weer door dit weer naar buiten. Om 12.15 terug gekomen van mijn werk en was tot aan mijn sokken nat. Ik zelf reed rustig met de brommer anders zag ik niks door de regen. Dat mijn ogen inliep. Rijd er een tegemoetkomende scooter aan precies in een plas met water niet zachtjes heel mijn zij kant drijf nat koud kil en dan moet ik zo weer door dit weer dochter uit school halen. Mijn haar is wel lekker droog en nu zacht van de regen haha douche hoeft in elk geval niet meer. Maar wat een weertje he
Hier schijnt heerlijk de zon! Nee hoor was het maar zo... Vanmorgen door de regen boodschappen gedaan. Mijn zoon heeft een hekel aan de regenkap dus dat werd gezellig janken. Heb maar een croissant gekocht voor hem. Toen heeft hij zijn schoenen uitgetrokken en weggegooid. 1 zag ik meteen maar de andere schoen kwam ik pas later achter. Gelukkig teruggevonden. Was dus heel gezellig. Nu lekker thuis met de verwarming aan en ik ga niks meer doen.
Weer om in huispak te zitten en kaarsjes aan lekker hoor! Al snap ik wel dat mensen ook gewoon moeten werken en hun kindjes uit school halen.. Vriendlief is dochter uit school halen dus ik heb makkelijk praten
Doe het normaal nooit haha. Net mijn vader gebeld die gaat dochter uit school halen met de auto. Zij droog ik droog.. Opa wel mopperen. maar hij doet het moest toch deze kant op haha. Vandaar ook topic wat een weertje zelf nat niet zo probleem mee kinderen nat vind ik zielig
bah vind het ook niks. dl zit al dagen thuis want naar buiten met dit weer is onmogelijk... vind het best zielig, maar niks aan te doen helaas. We gaan wel boodschappen doen, maar ook zij vindt de regenkap maar niks en gaat gezellig de hele rit mopperen Nou mag ze van mij wat vaker naar babytv kijken, zo verveelt zij zich minder snel en kan mama haar ding blijven doen
Dit is de enige voordeel die ik heb met 2 Kids met buikgriep.... Ze hoeven niet naar school en eten weinig waardoor een boterham voldoende is vanavond. Dus hier de hele dag binnen zitten (wel 4 wassen wegwerken van vannacht )
Ja bah vies weer. Ik werk het liefst op de fiets in de wijkzorg dus als gevolg dat ik vaak nat aankom bij de cliënten. Met de auto is te omslachtig omdat je vaak met de fiets binnendoor kan. Vind het ook zo donker in huis, lampen kunnen bijna al aan.
Pff ja. Ik ben er net doorheen gegaan naar twee verschillende scholen op de fiets. En daarvoor sinterklaasinkopen gedaan. Dat was toch weer 10 km afzien met regen en nare windstoten met windkracht 6 a 7. Gelukkig nu net warm binnen en het wordt werken in pyama met kaarsjes en dekentjes, tv en lekker eten voor de kids .
Wat fijn dat ik een weekje vrij ben Hoef er de hele dag niet uit vandaag. Dafne slaapt al zowat de hele dag, heeft een beetje koorts de arme schat. Dus ik tijd om een stapel tijdschriften te lezen.
ja jakkes, kom net bij de kapper vandaan en dan heb je gelijk een stortbui op je koppie... hij is fijn
Mijn eerste vakantiedag heerlijk samen met mijn meisje binnen doorgebracht met een hele stapel boekjes en speelgoed.
Ik ben vanmiddag vanaf het werk, met een tas vol boodschappen op de fiets, drijf en drijf nat geregend. Gelukkig daarna lekker schoonmaken in huis met m'n joggingpak aan. Kom ik er net achter dat AL het kattenvoer op is! Hopen dat manlief optijd thuis is met de auto, anders zal ik er toch echt nog een x doorheen moeten.. Kan het de katjes en vooral mijn eigen nachtrust niet aandoen om te wachten tot morgen
Blehhh ja echt vies weer. En gewoon ook non stop regen. Man is ziek , dus wij zijn lekker even in bed gekropen met een filmpje begin van de middag