Ik heb net de angelsound doppler besteld bij vosmedisch.nl en nu vroeg ik me af of iemand weet hoe lang het duurt voordat je 'm binnen hebt?
Ik had 'm 's ochtends besteld en via iDeal betaald, en ik had hem de volgende dag al in huis. Ze zijn erg vlotjes bij Vos.
Dat klinkt goed! Heb 'm gisteravond besteld en met ideal betaald dus hoop dat ik 'm net zo snel in huis heb! Het is namelijk een kadootje voor mijn man, kan ik 'm misschien mooi met valentijnsdag geven!
Heb je hem al binnen? ben nieuwschiering omdat ik er ook een besteld heb en deze ook graag morgen wil geven.
Ja, vanochtend is íe bezorgd en ik heb 'm meteen aan mijn man kado gedaan! Het was even zoeken maar we hebben ook het hartje al gehoord, zo gaaf! En nog een tip, ga laag zoeken zo rond je schaambot. Wij zaten in het begin veel te hoog en hoorde helemaal niets. Was dan ook erg blij dat we het hartje toch gevonden hadden. Veel plezier ermee!
Joepiedepoepie Dan hoop ik dat die van mij er ook is als ik zo thuis kom! Thanks voor de tip en succes met je zwangerschap!
Iedereen zegt steeds dat je zo laag moet zoeken in deze weken maar ik heb dat helemaal niet... met 11 wkn. zat de beeb inderdaad vaak links onderin maar nu zet ik de doppler (vanaf 12,5 week ong.) midden op mijn onderbuik en hoor hem/haar dan meteen... als ik dan meer naar beneden ga (zoals iedereen vaak zegt) hoor ik het hartje gewoon niet meer... ? Raar? Ben niet langer zwanger als er op mijn banner staat dus zal wel goed zijn... echo was ook prima met 12 wkn dusssss...! Leuk idee trouwens die doppler voor valentijn hihi