Ons meisje heeft weer hoestaanvallen in de vroege avond en nacht. Kan er soms wel een kwartier in blijven hangen. Overdag nergens last van. Ze klinkt weer net zo benauwd al pas geleden. Zou de pseudokroep weer toegeslagen hebben? Ik kan haar klachten niet verlichten, geeft wel Tussikind maar heb niet echt de indruk dat het helpt. Een doorgesneden uit zetten we ook maar neer.... Iemand nog tips?
Stomen. Douche aan en alles dicht in de badkamer en naast de douche gaan zitten in de stoom. Geeft meer lucht en de vochtige stoom vermindert de hoestprikkel.
Of goed inpakken en de buitenlucht in...als stomen niet helpt. Bij twijfel natuurlijk altijd naar een huisarts! Het ziet er zo ontzettend eng uit he...bah
Ediz heeft er ook meerdere keren last van gehad, heel naar klinkt het.. Hier helpt stomen niet, maar buitenlucht wel! Als ik me zorgen maak ga ik altijd voor de zekerheid naar de HA.
Mijn oudste heeft dat ook vaak maar geen idee of het PK is, de HA wilde niet veel kwijt. ze is regelmatig een dag heel benauwd met aansluitend een week hoesten. heel vervelend he, die van jouw is nog zo klein!! Sterkte!
Gelukkig raakt ze deze keer niet overstuur. Vorige keer was het zo erg dat ze op de spoedeisende hulp verneveld is met pulmicort en heb een drankje meegekregen. Naar de huisarts hoeven ee niet hoor gelukkig. Alleen wordt ze zelf zo moe van dat gehoest en ze hoest zich steeds wakker.
Hier merk ik ook dat hij vooral in de nacht moet hoesten. Raar is dat, want overdag heeft hij er weinig last van. Alleen als hij moet huilen. Ik smeer Luuf en geef tussikind en voor de rest weet ik het ook niet. Heb wel eerder een ui geprobeerd, maar had niet het idee dat dat hielp