zo zo moe en kan niet slapen

Discussion in 'Zwangerschap' started by gerda, Jun 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gerda

gerda Actief lid

Nov 15, 2005
    242
    0
    0
    ben zo moe en kan niet slapen. slaap per nacht 3uur en dat zijn haze slaapjes v een half uurtje .heb al van alles geprobeerd .wie weet er een oplossing? gr gerda

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,543
    0
    0
    ik slaap 's nachts ook slechter dan normaal. Ook veel lichter. Als ik tijd heb probeer ik dan ook overdag ook nog even te gaan liggen. Misschien kun je dit ook doen?
    Verder wil een kopje thee me nog wel eens helpen en ik hoor altijd van warme melk met een beetje honing, maar kan niet zeggen of dat helpt, want dat lust ik zelf niet.
    Mijn vriendin valt altijd in slaap van een paar bladzijdes lezen van een leuk boek in bed.

Ik hoop voor je dat je snel wat beter slaapt!

3. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

May 1, 2006
    663
    0
    0
    Hee gezellig
    hier nog zon slapeloze...
    pff wordt er doodmoe van!
    wil slapen ben moe....
    maar ja het is inmiddels 3 uur verder
    en heb nog geen oog dicht gedaan..
    pfff

4. gerda

gerda Actief lid

Nov 15, 2005
    242
    0
    0
    melk met honing geprobeert boek lezen ook .moet vrijdag op controle dan ga ik vragen of ze er niet wat voor hebben.dit is niet voltehouden ben helemaal gaar. kom gewoon niet meer vooruit. gr gerda

5. Niet meer actief

Hey hier nog zo één, kan echt niet lekker liggen met die enorme buik, pfff! Ik slaap ook in kleine deeltjes, maar slaap 's middags tegen een uur of 12 nog een uurtje en tegen een uur of 16-17 nog een uurtje...
    Maar ik zou ook heel graag weer eens 8 uurtjes willen slapen...

6. Hier nog eentje. Ze zeggen dat dat hormonen zijn.
    Ik heb het ook vooral door de nachtelijke plasavontuurtjes waardoor ik niet meer kan slapen. EN de pijn in mijn bekken
    Ik slaap wel elke middag een uur of anderhalf.

Kunnen we alvast wennen aan de nachtvoedingen.......hopelijk maar 1

7. Siem

Siem Actief lid

Apr 7, 2007
    399
    0
    0
    hier nog een .. het is nu 6 uur 's ochtends en ik heb nog steeds niet geslapen :(

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

Feb 3, 2006
    1,496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik slaap soms ook niet de hele nacht door (ik ben nu ook wel erg vroeg wakker).
    Ik ga dus ook `s middags echt niet meer slapen (je kan wel lekker gaan liggen) maar ik slaap niet meer.

Kus van Senna

9. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    oh meiden wat bekend allemaal weer hihihi frustrerend

ik heb al een vaste nacht cyclus val in slaap zo rond uiterlijk 22.30 kan ook eerder zijn en word dan standaard om 2.00-2.30 uur wakker klaarwakker neem een kop warme melk effe achter de pc of animal planet kijken en dan weer in slaap zo rond 4.00 uur en om 5.30 uur klaarwakker en dan begint mijn dag ga smiddags bewust nog even tussen de schooltijden een uurtje slapen anders red ik het niet

10. appeltje

appeltje Niet meer actief

Een warm bad voordat je naar bed gaat?

11. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

Mar 5, 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Oh wat erg he dames... hahaha
    ook hier nog een die slecht slaap... op de dag kan ik lang slapen maar snachts :(...
    Dan ga ik lekker naast me ventje leggen en hij slaap ik 2 min :confused: (jaloers) en dan lig ik nog een uur na te denken en te woelen, en als ik dan eenmaal stil leg dan begin me meisie teschoppen en hard :confused: Alsof straks door me buik heen komt en wil zeggen nee jij mag niet op je zij slapen :(...
    En dan eenmaal een uurtje geslapen te hebben moet ik weer eens plassen...
    Hahaha en ga zo maar verder elke nacht..

Sucses allemaal..

12. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hier nog zo ééntje die zo slecht slaapt *gaap*. Moet echt om de haverklap naar de wc (soms wel elk uur) waarna ik dan ook niet meer in slaap kan komen, heb veel pijn (bekkeninstabiliteit en fibromyalgie) en mijn buik is ook nog eens supergevoelig dus dat werkt ook niet echt mee..... (Kan alleen nog afwisselend op mijn zij liggen en zelfs dat is pijnlijk) Pffffftttt. Het begint mij inderdaad ook steeds meer op te breken en ik moet nog wel even. Volgens mij kan het na de bevalling alleen nog maar meevallen, want de kleine vraagt vast niet om vijf tot zes voedingen per nacht! ;)

13. gerda

gerda Actief lid

Nov 15, 2005
    242
    0
    0
    ben blij dat ik niet de enige ben .maar tis wel zwaar vermoeiend gr gerda

14. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

Oct 12, 2006
    298
    1
    0
    tis inderdaad erg frustrerend..
    BIj Merijn begon het echte wakker liggen 's nachts pas met 36 weken.. Maar nu slaap ik al 2 weken slecht.

Ook door het snurken van manlief die net een nieuwe baan heeft geaccepteerd, wat ook de nodige spanningen met zich meebrengt.
    Ik zie dan ook erg op tegen die laatste weken. VOoral met een bijna-peuter in tha house heb ik mijn nachtrust hard nodig!

Share This Page