Ik moest maandag weer met Tymen naar het cb en daar was hij 13,45 kilo (- 2 op de curve) en 96,5 cm (+ 2 op de curve). Hij is gelukkig nog net niet te mager. Hoe zwaar en lang zijn jullie peuters met ongeveer 2 jaar en 3 maanden?
Teun is 2 mnd's jonger is van december 2006 hij was gister 89.5 cm en 12.6 kg zit mooi midden in de curve....
als ik dit zo lees is daan wel erg groot ook al is dat bevestigd . Daan was met 2 jaar en 2 weken 99,5 cm en 16 kg
Mijn zoontje is 2 jaar en 2 maanden en weegt iets minder dan 12 kilo (12 kilo met luier en kleren aan) en is ongeveer 87 cm lang. Zelf gewogen en gemeten. Over een maand moeten we naar het consultatiebureau.
wel appart dat tymen met 13.5 kg onder de curve zit en teun met 12.5 keurig erop. vind die curves altijd maar een beetje en lachertje want die zijn al zeker 20 jaar hetzelfde (heb voor de grap vergeleken met de kinderen van de oppas). tot nu toe zit lars altijd op de middenlijn, maar al was het niet zo, hij is kerngezond, afkloppen, maar hij is noooit ziek gelukkig (hooguit verkouden) dus trek ik me er weinig van aan :-D
Ons kereltje was met 3 jaar en 1 maand iets meer dan 15 kilo. En dat is net iets boven de middellijn en prima volgens het cb! Oh ja en 98 cm geloof ik.
Mijn zoontje is nog net geen 2 en weegt 10,4 kilo en is 84 cm. Bij zijn geboorte was hij al heel klein en tenger en dat is hij n u nog. Hij zit nog net binnen de goeicurve!
Jelina was met 2 jaar 83cm en 11kg. Met haar gewicht netjes rond het gemiddelde en me haar lengte er onder. Maar dat zit ze al van haar geboorte af aan.
Tijn is 20 maanden en.. 13,3 kilo en 89cm! Iedereen schat hem altijd ouder, hij loopt kwa lengte/gewicht 2 maanden voor zeiden ze bij het CB. Hij was bij de geboorte ook fors, dus dit is niet gek: 4030gram en 53cm! Soms wel vervelend, veel mensen vragen dan: kan hij nog niet praten? Kan hij nog niet dit of dat? Ik moet steeds uitleggen dat hij nog maar 20 maandjes is! Hij is nog zooo klein! kus miek
Nou vanochtend zijn wij op het cb geweest, Louise is nu 19 maanden en weegt 9925 gram en is 83 cm. Ik kreeg 'op mijn donder' want ze vinden haar te licht. Ik moet haar minder drinken en meer eten geven. Ik heb ook uitgelegd dat ze al 3 oorontstekingen heeft gehad en daardoor slecht at. En ze is nou eenmaal niet zo'n grote eter, ik kan het er moeilijk met geweld inproppen... We moeten over 2 maanden terugkomen voor het wegen/meten maar als ik het hier zo lees valt het nog best mee met haar gewicht.