Hoi Sybje, Moeilijk he? Weet je, ik probeer me idd op andere dingen te richten, maar dat lukt me niet helemaal. Je spuit elke dag 2 hormonen, om de dag een echo in het ziekenhuis, je leven draait er nu eventje helemaal om... Maar je hebt wel gelijk, ik ben nu ook maar aan het lezen geslagen, in de hoop dat ik in het boek opga en eventjes alles om me heen vergeet. Tot nu toe moet ik telkens opnieuw beginnen met lezen, omdat ik niet weet wat ik gelezen heb.. Hoe doe jij dat? Afleiding zoeken?
het is inderdaad moeilijk ...heb ook wel eens tijdens het afleiding zoeken dat ik door de afleiding er weer aan herrinerd wordt....... wat ik qua afleiding zoeken doe is scrappen , kettingen maken ..iinternetten , lezen ...schoonmaken en opruimen ....leuke dingen doen met vriendinnen filmpje kijken ....
Ohja, dat vind ik ook ontspannen, ik maak graag kaarten en onder dat geknip en gefröbel kan je ook je gedachten een beetje laten varen. Ja dan ben je zo je best aan het doen om afleiding te zoeken, dat je juist daardoor extra met je neus op de feiten word gedrukt. Internetten vind ik ook wel een goede ´áfleiding´, want ik doe niets anders dan rondom dit onderwerp afspeuren..Maar het zorgt er wel voor dat je je ei kwijt kan, bijvoorbeeld op dit forum.
ja dat is ook wel fijn hoor dat je hier op het forum vaak terecht kan .... nou als je je verveeld pb je me maar eens !n nou ja vervelen vervelen als je afleiding zoekt
Ik wilde je ontzettend veel sterkte toewensen!Ik weet hoe zwaar zo'n behandeling is, had behoorlijk last van de hormonen.En dan slikte ik geen prozac, dus kan me voorstellen hoe zwaar het voor jou moet zijn. Wat je omgeving(je werkgever) betreft;Iemand die gemakkelijk kindjes gekregen heeft zal nooit voelen hoe jij je nu voelt.Dit zul je helaas moeten accepteren, maar voel je absoluut niet schuldig dat je niet continu je werk op de hoogte stelt van wat je heel de dag doet... Ik hoop dat je veel eitjes aan het broeden bent en dat de tp goed gaat verlopen!
Zara dank je wel! Je woorden doen me echt goed.. Ik moet zo naar Maastricht voor de folikelmeting, ben heel benieuwd wat ik aan het kweken ben.
jeetje meid.. ik weet precies hoe je je voelt. .. hier zit er nog zo 1 maar goed, veel sterkte vandaag!
Hoi allemaal, Bedankt voor jullie steun! We staan niet alleen in deze situatie he meiden! Nou, mijn rechter eierstok heeft 5 folikels, de grootst is al 16 mm, de andere 4 zaten rond de 11mm. Mijn linker eierstok doet t rustig aan, die heeft een paar ieniemienie folikels die ze nog niet kon meten. Het kan zijn dat deze nog bijtrekken volgens de arts. Vorige keer had ik 12 folikels (totaal, links en rechts) met 14 eitjes, dus ik vind het eigenlijk vrij weinig. Maar de arst zei dat het prima in orde was, dus het zal wel? Ga ik me hier weer druk om maken..zucht.. Vrijdag weer ziekenhuis en ik denk maandag de punctie..
Het ziet er mooi uit hoor!En die kleintjes kunnen opeens flink gaan groeien, dat was bij mij wel het geval.En beter een paar van hele goede kwaliteit dan een heleboel van mindere kwaliteit!
Zara: Daar heb je helemaal gelijk in! Nu afwachten wat die kleintjes nog gaan doen. En dan, hetgene waarom we icsi moeten doen, dat de zaadjes goed genoeg zijn voor de behandeling.. Nu we verhuisd zijn, maakt me man langer dagen, zittend op kantoor dan voorheen in limburg. Op de site van het ziekenhuis Maastricht (www.azm.nl), staat dat je het moet zeggen als je bv opeens met hete ovens komt te werken of met chemische dingen, en als je man koorts heeft gehad. Er staat niets over langere werkdagen, zittend wel te verstaan. Toch ga ik dat morgen even vertellen, we hebben namelijk nog 11 rietjes met zaadjes opgeslagen staan, achter de hand. Ik hoor hier heel veel mensen praten over welke kwaliteit de embryoos zijn. Bij ons word daar niet over gepraat, verschilt dat ook per ziekenhuis?
Bah, voel me beroerd, vlagen van misselijkheid en bonkende koppijn, voel me echt ellendig. Ben benieuwd wat de FM vanmiddag laat zien..
Ik hoop dat je goed hebt zitten broeden zeg! Enne...TEVEEL is helemaal niet handig hoor! Dat lijkt altijd mooi maar door een overstimulatie kan je erg ziek worden en de poging kan afgeblazen worden... Kan je stokkie het maar beter rustig aan doen! Er wordt geduimd!
Hoi Ukoldaatje, Hoe is het gegaan vandaag? Voel je je alweer wat beter? Enne... voor icsi heb je maar 1 goeie zaadcel nodig he? Ik hoop dat je je al iets beter voelt en ik leef met je mee!
Dank je wel meiden voor de lieve reacties.. Vandaag weer een fm gehad: Rechts: 6 folikels, waarvan er een al 28mm, een 25mm, en derest tussen de 17mm en 22mm. Links: 3 folikels, 14mm, 15mm en 11mm. Ze wilden de kleinere folikels even de kans geven om ook te groeien. Nou op de punctiedag zullen die twee kleinere ook rond de 16mm zijn, maar die van 11mm zal niet mee kunnen doen. Ik voel mijn rechterstok behoorlijk, ik vroeg aan de arts of dat normaal was, zegt ze dat je idd een vol gevoel kan hebben. Ik zou het eerder beschrijven als een soort zwaar spierpijn gevoel, hoe ervaren jullie dat? En zijn mijn eieren niet al te groot? Ze (arts zei) dat we woensdag de punctie doen en dat dan de gemiddelde grootte van de folikels goed zou zijn..