Spannend ja! nou ik zie er niet tegen op, zal blij zijn als die eieren eruit zijn, want het doet echt pijn, straalt uit naar mijn rug.. Ik heb het idee dat ik rechts een zware steen mee aan het sjouwen ben..Herkennen jullie dit eigenlijk?
hai lieselot.. ik zie dat jij icsi in eigen cyclus doet.. je woont in assen.. doe jij dat in groningen of elders? ik heb begrepen dat groningen de enige is of niet? weet jij dat?
Hoi Dagmar, Ik had ook al op je gereageerd in een ander topic . Ja, wij doen de icsi in eigen cyclus in Groningen en naar mijn weten doen ze dit inderdaad alleen daar... Groetjes Alice
Ik zit inmiddels met 1 emmy aan boord op het wachtbankje.. Ik heb wat uitgebreider geschreven op het icsi forum.. Meiden zet m op
sorry maar wat bedoel je met aansluiten? dat ik het ook in een ander topic heb geplaatst/ ik zou niet weten waar....
Hoi Dagmar, Ik denk dat Elmo bedoelt dat icsi in eigen cyclus alleen maar in Groningen gedaan word, zij heeft het namelijk ook in Groningen gedaan... Hoe gaat het met je? Zit je emmy lekker warm bij je? Groetjes Alice
Heel veel succes met je emmie meid! Ik hoop dat hij/zijn nog zeker 8 maandjes warm blijft zitten :-D Offtopic: Dat bedoelde ik inderdaad + dat je hier ook antwoord op deze vraag hebt gekregen http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=81758
Mijn emmy zit nog op haar plekkie.. Maar ik voel me echt verre van zwanger, totaal niet.. Het enige wat ik heb gemerkt de afgelopen weken, is op dag 3 tm 5 een ongigevoel, daarna niets noppes nada..voel niets meer.. Sinds een week heb ik wel paar keer per dag vlagen van HITTE, dan doe ik niks en krijg ik het me toch heet..snachts drijf ik mijn bed letterlijk uit.. terwijl ik een koukleum ben.. Maar wat ik ook al in het icsi forum schreef, bij de eerste TP voelde ik duizend en een dingen (ongigevoel, lage rugpijn, schoonmaakwoede), wist zeker dat ik zwanger was. Werd ik 1 dag voor de test ongesteld.. Bij de cryo voelde ik helemaal niets, wat steekjes, maar was ik wel overtijd, door de progestan. Bij mijn 2 eerdere zwangerschappen, had ik pas klachtjes vanaf week 9 ongeveer. Ik weet het niet, voel verder totaal niets aan mijn lijf. Heb ook niet het idee zwanger te zijn.. Vrijdag aanstaande half 12 de test.. nog 4 nachies..
vandaag gehoord dat wij ook gaan starten met icsi.. erg dubbel gevoel.. natuurlijk fijn dat er iets gedaan gaat worden maar ook de angst.. tis voor mij idee t eindstation.. als dit niet lukt.. kunnen we t vergeten! volgende week gesprek met gyn.. stappenplan en uitlegt... en dan mijn cyclus afwachten en starten... pffffff aaaaaaaaaaaaaaaaargghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh