Hallo dames, K lees al enige tijd mee en heb onlangs een account aan gemaakt, dus tijd om me voor te stellen! Ik ben Nancy, 24 en ben er klaar voor haha Moet de site nog ff onder de knie krijgen, vind m niet echt gebruiksvriendelijk. Hoe kan ik in de topics zoeken naar bepaalde onderwerpen? Nou succes allemaal!
Heey welkom, en hopelijk ben je snel zwanger! Je kan zoeken bijvoorbeeld met de zoekfunctie linksboven (je kan dan aanklikken alleen op deze site zoeken). Maar je kunt ook gewoon kijken in welke categorie het hoort en dan daar zoeken of je een topic vind wat jij zoekt. (snap je het nog? ) Maar ik geef toe, in het begin is het niet erg overzichtelijk. Het beste kun je je bij een groep aanmelden, misschien kun je een kijkje nemen bij zwanger worden.
Thnx Ga es bij de groepen kijken.. in t begin voel je je altijd zo'n groentje he haha, dus moet er ff inkomen Heb er zin in! NOD volgende week dus weet voor deze ronde ook weer bijna meer.. Jullie ook succes Caruli, jeetje meid ronde 51 hoe houd je moed! *knuf*
Thnx Ga es bij de groepen kijken.. in t begin voel je je altijd zo'n groentje he haha, dus moet er ff inkomen Heb er zin in! NOD volgende week dus weet voor deze ronde ook weer bijna meer.. Jullie ook succes Caruli, jeetje meid ronde 51 hoe houd je moed! *knuf*
Welkom. Kijk eens bij het NOD-forum. Daar zul je al gezellig kunnen kletsen. Hopenlijk ben je snel zwanger.