Zoals ik het me voorgesteld had

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamakarlien, 22 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Soms zijn er van die momentjes:

- konijntjes voeren op de kinderboederij
    - mijn kleine meisje in haar badpakje en badjasje met een pakje drinken bij het zwembad
    - samen kleuren aan de tafel
    - samen dansen op K3
    - etc

En dan borrel ik helemaal van blijdschap!! Zo had ik het me voorgesteld :D.

Dus nu mijn vraag (omdat ik niet genoeg krijg van dit soort momentjes):

Wat doen jullie met je kleintje waar jij en je kleine helemaal gelukkig van worden??

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    - knuffelen
    - eendjes voeren
    - in de sneeuw dollen (hij vindt het prachtig als hij sneeuw op zijn bolletje en/of in zijn gezicht krijgt)
    - stoeien op bed op zondagochtend

Maar het meest nog wel als hij 's middags zijn boterhammetjes zit te eten en dan met volle mond ineens zo ondeugend naar me zit te grijnzen... Dan voel ik de hartjes om me heen dwarrelen en voel ik die ultieme verliefdheid die je alleen maar voor je kind kunt voelen.

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ohhhhhhh

als ze snachts wakker wordt en niet meer kan slapen dan mag ze bij ons in bed, en dan wriemelt ze zich helemaal tegen mij aan, tot ze helemaal bijna in me zit :D dat vind ik zóooo lief!!

Of als ze me ziet op het kdv, dan sprint ze in kruip-vorm op me af! Breed lachend

Of als ze aan het spelen is, dan ineens komt ze bij me, trekt zich aan mijn broek op en omhelst me met beide armpjes

Oja en ze ziet er ook precies zo uit zoals ik me voorgesteld had dat mijn dochter eruit zou zien...

En wat ik ook heerlijk vind, als ze zelf zit te spelen en zit te 'kletsen' tegen d'r speelgoed

4. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zoveel kleine dingetjes! Mijn kleine meid is nu 17 maanden en het is alleen maar genieten !

- De lach op haar gezicht als ze voor het raam staat als ik uit mijn werk kom
    - Als ik haar uit bed kom halen en zij schattig "hai" zegt
    - Samen een tekening inkleuren en dat het tongetje uit haar mond hangt
    - De knuffels en kusjes die ze geeft
    - Samen wandelen
    - Naar de hertjes of eendjes om ze te voeren.
    - Buiten spelen
    - Zondagmorgen met het gezin in bed liggen
    - Als zij met papa aan het spelen is
    - Samen dansen en gek doen
    - Verstoppertje spelen en dan krijsen van het lachen als je haar vindt

Ik hou maar op, want ik kan nog wel een tijdje doorgaan !

5. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik heb dat nu al en ze is pas 3 maanden hihi vooral als ze zo lacht dat ze er bijna spleet oogjes van krijgt en er dan ook nog geluid bij maakt gewwldig vind ik het en lig dan ook helemaal in een deuk. zwijmel zwijmel

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ooooh ik herken t helemaal! die momentjes geven me gewoon tranen in mn ogen van geluk..

Ik had t al vlak na zn geboorte, de eerste keer in papa's armen.. precies zoals ik t me had voorgesteld en waar ik al zolang naar uitkeek! ;)

-Als ie hardop gaat lachen omdat ik m kietel of iets dergelijks.. dan vind ik zooo heerlijk!
    -Als ie me blind vertrouwd en zich gewoon helemaal ontspant als ik m vastheb
    -Gewoon lekker knuffelen..

en zo zijn er zoveel dingen! elke dag is eigenlijk qua gevoel precies helemaal wat ik gehoopt en van gedroomd had!

En.. dit is ook echt een droomiets van mij en t is al 1 keer gelukt..

Lekker samen op een brakke dag een Disneyfilmpje kijken.. :) hihi

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Julian doet soms verlegen. Dat vind ik erg lief
    Hij lacht zo leuk.
    Hij kijkt lief
    Hij praat met me( smelt)
    Hij is gewoon geweldig bij alles wat hij doet.

Isabella ook zo lief.
    Vooral als ze super brutaal is ( oh van wie heeft ze dat nou)
    Of de slimme vragen: mama waar zijn mensen van gemaakt? Of waar is een boom van gemaakt?

En inderdaad kan ik wel doorgaan......

8. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    - als ik op het KDV komt en hij zegt: Hai mama..
    - Na het in badje nog lekker naar beneden in de pyama, en dan nog even een koekje eten met wat drinken, en saampjes dribbel kijken.

9. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Vandaag nog...

Lekker met mama op de bank en dan blokjes in een bakje doen. Dekseltje erop, blokjes er uit...en er weer in. En dan zo trots kijken, "kijk eens mama wat ik al kan!"

10. Skye

Skye Niet meer actief

-Helemaal vrolijk in het zwembad, met van die vleugeltjes en dan die kleine lipjes helemaal gespannen, omdat het toch wel een beetje koud is, natte strengen haar in haar gezicht, maar wel met een big smile blijven kijken. Heerlijk!

-Flesjes melk geven aan de lammetjes op de boerderij. Een bekertje met biks halen en dat ze daar dan met die kleine vingertjes biksje voor biksje uit peutert om ze vervolgens aan alle geitjes te geven!

-En dan een doosje met krentjes........heerlijk om te zien hoe ze daar zo geconcentreerd mee bezig is om al die krentjes eruit te peuteren.

Deel Deze Pagina