Hoi Dames. Ik heb een vraagje, weten jullie een idee of een tip, Want ik heb van s´ochtends vroeg tot s´avonds last van me buik, gewoon gespannen buik, of ik de hele dag aan het trainen ben en misselijkheid dat het soms net niet moet overgeven. ik heb een appel,cracker eigelijk wel van alles geprobeerd.. Het kom eigelijk me neus uit het misselijkheid, ken niet eens normaal strijken want dan ken ik niet zo lang op me benen staan want dan heb ik gewoon echt last van me buik. Hopelijk kom ik hierna goed van me buikpijn van. Heb wel de verloskundige gebeld en die zeg het is een Goeie teken dat alles goed gaat, dat je eigelijk wel last heb, asprine mag je nemen, maar het helpt alleen niet want dat zijn je hormonen. Zijn er geen pilletjes? Liefs Tamara
Je kan bij de vk of HA pillentjes vragen tegen misselijkheid. De buikpijn meis, daar heb ik nog steeds last van. Vooral als ik teveel gedaan heb. Zoals gisteravond te laat naar bed en vandaag er te vroeg uit. Pffff heb de hele dag al pijn. Als ik zit word hetw el minder hoor. Ik wilde je als tip crackers geven maar als dat al niet helpt weet ik het ook niet meis. Misschien eten voor je je bed uitkomt. Bijv. Ontbijt opbed zodat je niet opstaat. Ik had juist op het moment dat ik opstond was het foute boel. Crackers bij je bed leggen. Dat je dat eet voor je uit bed gaat. Ik hoop dat je je snel beter voelt meis.
de buikpijn was toen bij mij bandenpijn en enige wat hielp was warme kruik ertegen. dat verllichte. en misselijkheid hen je al gele vla geprobeerd schijnt ook goed te helpen deed ik op laatste ook had toen veel maagzuur
ik heb dat ook en bij mij hielp crackers ook niet ik ben overgestapt op het drink ontbijt daar zitten ook vezels in enz miss kun je dat is proberen en die buikpijn als je te lang staat heb ik hier ook laatst had ik echt steken vanuit mn rug naar zijen zo naar mn liezen toen was ik zo ongerust (wist ik veel wat het was) ik de gyn gebeld zei de gyn dat is een heel goed teken dat is bandenpijn en dat betekend dat de baarmoeder groeit de 1 heeft daar snel last van de ander pas veel later en tja dan heb je je darmen nog pfff ohh wat kan dat zeer doen zeg wat je daar aan kunt doen (wat bij mij helpt) zittend strijken douschen ff rustig zitten als je druk bezig bent met bakje thee ik heb een kersenpittenzak wat je op kan warmen in de magnetron en doe dat op mn buik tja dan moet ik de hond uit laten pff daar komt de pijn weer dan maar even rustig staan en mn over mn buik vrijven tja op dat slapen heb ik niks gevonden nog lig je op je ene zij gaat de andere zij trekken draai je je om presies het zelfde mn vriend zegt jee meiss je bent net een achtbaan in bed ohhjaah weetje wat echt helpt als je mannetje lekker over je buikje gaat vrijven voor het slapen gaan heel raar maar daar raak je zo ontspannen van! en is nog lekker ook hoop dat je hier wat mee kunt liefs ancie en sucses
ow dankje, ja drink ontbijt dat neem ik af en toe, ik ben zelf niet zo ochtend eter, maar ik ga het maar proberen, ik sta de hele dag alleen voor dusja, met moeite doe ik dingen. Ik wordt gewoon gek van me misselijkheid, bah.. Bedankt voor de tips, ga zo naar de drogist, pilletjes halen voor me misselijkheid. wie weet helpt het wel. Groetjes Tamara