Zoe1976 in de MMM

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Zoe1976, Sep 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek weer open.

Kwebbel

2. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Vandaag laatste stap in het voorbereidende verhaal.
    Vanmorgen heb ik prikles gehad, zag er erg tegenop, maar het is precies zoals iedereen hier zegt, het valt 100% mee.
    Je voelt er niets van, alleen moet je het wel doen.

Daarna de uitgangsecho gehad, de arts vond dat er vrijveel blaasjes te zien zijn (heb net mijn eisprong gehad) dus vanmiddag krijg ik te horen of ik echt gonal 150 moet spuiten of minder.

Nog eenmaal met de arts gesproken en alles doorgenomen. Dus nu zijn we er helemaal klaar voor.
    Vrijdag gaan we nog een weekje naar Oostenrijk en als we terugkomen kunnen we beginnen (zodra ik ongesteld ben uiteraard)

Eindelijk gaat er iets gebeuren, ben zo benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren...

X

3. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend meis, wordt allemaal echt zo he. Maar wel fijn dat je ergens naar toe leeft en er vooruitgang is. Alvast een hele fijne vakantie, geniet ervan. Misschien is het wel de laatste met z'n tweetjes en heb je volgende keer een mooi kindje in je buik.

Liefs Zora

4. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    hey zoe, spannend joh, nu kan het echt gaan beginnen. eerst nog even lekker genieten van een weekje vakantie, succes straks met het echte spuiten.
    x lisa.

5. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Eindelijk vandaag is het zover...Vanmorgen zitten juichen op de wc, eindelijk ongesteld (lijkt de omgekeerde wereld wel;))

Vanmorgen de eerste keer Synarel gesprayd, heb nu onwijs pijn in mijn dak, kan me niet voorstellen dat het daar van is, zal wel van de spanning zijn.

Zaterdag gaat de eerste Gonal erin (moet 112,5 eenheden spuiten) en dinsdagochtend om 10.00 heb ik de eerste echo (fm noemen jullie dat hier toch?)

Ben zo benieuwd hoe het gaat, het is zo gek dat we nu eindelijk gaan beginnen....

X

6. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Spannend zeg, eindelijk beginnen. Succes met spuiten en met je eerste FM dinsdag.

Liefs Zora

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Hey Zoe, hoe is het nu met je? We zijn onderhand al bijna 2 weekjes verder. Ben benieuwd!

8. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Oja ik had ook nog een eigen topic... Wat lief dat je aan me denkt! Wat is het toch fijn om alles te kunnen delen met meiden die echt weten waar het over gaat.

Vandaag hebben we de punctie gehad. En helaas ook bij mij deed het pijn. Maar pijn is relatief en gaat over. Voel me nu ook redelijk goed, maar dat kan ook door de zetpil komen.

We hadden een hele goede oogst, 13 eitjes. En de zaadjes van mijn man waren ook nog niet zo goed geweest.
    Hoe eng allemaal dat het allemaal zo goed gaat...
    Ze gaan met een gedeelte van de eitjes icsi doen en een gedeelte gaan ze gebruiken voor ivf, dus dat is heel goed nieuws...

En hoe is het met jullie, je zit nog op de wachtbank toch? Voel je al iets?

XXX

9. Floor01

Floor01 Actief lid

Jul 11, 2008
    134
    0
    0
    hoi Zoe,

Wat goed 13 eicellen! Ik duim op mooie bevruchtingen en een terugplaatsing! Wanneer krijg je telefoon? Spannend he?

Floor

10. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hai Floor,
    Had ik jou al gefeliciteerd? Ik weet het echt niet meer. Komt 'ie, van harte gefelicteerd, wat onwijs gaaf na al die teleurstelling, mijn duimen draaien dat alles goed mag gaan!
    Met PGD wil toch zeggen dat de chromosoomafwijking is uitgesloten, geeft toch heel goede moed! Ohhh nu zie ik het er zijn er twee teruggeplaatst, jeetje wat zal het spannend zijn!

We krijgen morgen tussen 3 en 5 de uitslag...Waarom moet dat nou weer twee uur duren dat je gebeld wordt, grrrrr...;)

11. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Vanmiddag ben ik gebeld door het ziekenhuis. Van de 13 eitjes zijn er 6 via ICSI bevrucht en 6 via IVF. Wat een topscore... Ben zo blij met dit goede bericht.
    Vrijdag zal ik meer nieuws krijgen over de kwaliteit, maar dit is al erg gaaf.
    Vrijdag om 11.30 de terugplaatsing, en dan gaat het wachten beginnen...

XX

12. Floor01

Floor01 Actief lid

Jul 11, 2008
    134
    0
    0
    Mooi resultaat hoor 12 bevruchtingen, succes met de terugplaatsing! Beginnen weer die vervelende wachtweken......Laat je er 1 of 2 terugplaatsen?

Liefs Floor

13. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Wow meis, je zit nu op het wachtbankje, ik ben heel hard voor je aan het duimen!

Hier helaas slecht nieuws, ongi geworden en nu door naar IUI 3!

14. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Zoe ik las dat je vanmiddag de uitslag krijgt. Spannend! Duim voor je!

15. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Spannend nog maar een paar uurtjes en dan weet je het! Ik duim voor je!

Liefs Nikkie

16. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik hoop dat je goed nieuws te horen hebt gekregen!
    Met al die mooie uitslagen hoort er ook een positieve test bij!

17. lisa

lisa Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    2,534
    0
    0
    en zoe weet je al wat?

18. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    1,059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Nou meiden, helaas geen goed nieuws, een negatieve test. Mijn gevoel erover was ook niet heel goed en ik had vanaf maandag al last van krampen.

Heel erg jammer allemaal. Maar we blijven vol goede moed en we gaan door. Op 11 maart hebben we een evaluatie gesprek en horen we hoe we verder gaan.

Lieve meiden bedankt voor al jullie meeleven, en allemaal heel veel succes, ik blijf jullie volgen en duimen voor allemaal.

Dikke kus

19. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

Dec 12, 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    potverdorie Zoe, ik had het je zo gegund. Nu na het horen van slecht nieuws ook al je ongi ingezet? Leten we dan maar gewoon weer zo snel mogelijk op gaan naar volgende poging toch?
    Ik heb vanmorgen ook test gedaan, zag echt een mini 2e streepje, maar ongi heeft nog niet doorgezet. Dus misschien test ik morgenoctend nog een keer.
    Ga er vanuit dat het gewoon de Pregnyl was die nog een beetje in mijn lichaam zit.
    Succes vandaag met het een plaatsje geven. Laat je lekker verwennen voor de rest van de dag (gewoon lekker chineesje halen ipv koken) :)

Dikke knuffel Lena

20. LiAnn

LiAnn Bekend lid

Feb 1, 2009
    539
    0
    0
    Hai Zoe,

Wat ontzettend k** voor jullie!
    Sterkte en een dikke knuffel
    Ik hoop voor jullie dat de volgende ronde wel raak is.

Lfs LiAnn

Share This Page