Bijwerking van Menopur? Of ligt het aan mij...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bianca, Feb 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik zit met een lastig probleem. Sinds ik begonnen ben met Menopur heb ik last van diaree. Constant het gevoel te moeten gaan maar eens ik dan op de wc zit komt er een sikkepit uit! En pijn in mijn buik, ongelooflijk... Ook is de diaree geel van kleur...
    Het was zo erg dat mijn hele poep pijn deed en mijn anus zelf bloedde als ik mij afveeg. Ik heb geweest dat ik er 2 of 3 keer door uit mijn bed moest omdat het zoooo veel pijn deed...
    Nu ben ik al even gestopt met de Menopur en is het terug verbetert maar ik heb nog steeds af en toe een serieuse steek in mijn buik waarbij ik het gevoel heb naar de wc te moeten, maar eens ik erop zit moet ik niet. Mss eens een windje maar anders, niets... Plassen wel.
    Mss blijft dat gevoel een beetje door de Pregnyl?
    Mijn poep is ondertussen wel genezen gelukkig en ik word er niet meer van wakker.

Iemand hier ook last van?

Groetjes

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Ik heb ongeveer een jaar lang Menopur gespoten, maar ik herken het niet als bijwerking. Anders zou je het eens bij de gyn moeten navragen. Het lijkt me wel erg vervelend. Hoe lang spuit je al Menopur? Kun je geen buikgriep opgelopen hebben?

3. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Het is mijn eerste keer dat ik Menopur gebruikt heb.
    Goh, ik was anders niet ziek buiten die diaree. Dus ik denk niet dat het buikgriep was.

Tja,...

Share This Page