Hallo allemaal mijn dochter van 16 maanden loopt sinds een week maar ze doet haar beentjes heel open tijdens het lopen .Volgens mij is het geen o beentjes want bij o benen doen ze meestal voeten naar binnen. Ik denk dat het wel goed komt maar ik dacht vraag het even of anderen mamas dit herkennen
Als je het niet vertrouwt, zou ik eventjes een filmpje maken en dit bij het inloop spreekuur van het consultatiebureau laten zien. Mocht het nodig zijn, dan kunnen zij je doorverwijzen naar een fysiotherapeut.
Ja hoor is vrij normaal, deed mijn zoontje in het begin ook. Komt omdat ze het evenwicht nog niet helemaal hebben en met je benen gespreid sta je steviger. Hier leek hij in het begin echt een houten klaas, maar na een paar weken werd dit vanzelf minder. Zo liep hij dus en dan ook continue zo gespreid.
Je kunt gewoon zelf naar een fysiotherapeut hoor, daar is geen verwijzing voor nodig Daarnaast zou ik zeker niet zomaar klakkeloos aannemen wat er gezegd wordt op een inloopspreekuur. Een fysiotherapeut heeft daar veel meer verstand van. Maar TS hier deden ze dat ook alledrie hoor in het begin. Dat werd vrij snel minder. Ik zou het persoonlijk dus nog even aankijken.