Ik sta al een tijd te dubben over de Toet Toet serie en mijn man vind het meer voor jongetjes. Vandaag kwam ik de Zoef Zoef serie tegen en die vond ik ook wel leuk. Nu sta ik dus helemaal in dubio, dus... Welke is leuker? En wie heeft beiden? Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze combineerbaar zijn, klopt dit?
Moeilijk he! Ik heb alleen toettoet. Zoef zoef is nog nieuw dus geen idee of er al veel mensen zijn die het echt in gebruik hebben maar ik heb er wel al goede verhalen over gelezen. Eerlijk gezegd lijkt het me beiden even leuk. Het is ook met elkaar combineerbaar dacht ik. Wij houden het wel alleen maar bij toet toet. Beiden in huis word heel erg veel. Toet toet neemt best veel plaats in dus dat zal bij zoef zoef ook wel zo zijn.
Roze toet toet garage is in Nederland niet verkrijgbaar. Wel in Duitsland maar dan praat hij ook Duits. Had V-Tech al een mail gestuurd met de vraag of deze ook naar Nederland zou komen en het antwoord was Nee . Of hij moet nu ineens wel te krijgen zijn (Nederlands gesproken) en dan zou ik heeeeeel graag een linkje willen waar hij te krijgen is
Mijn dochter heeft met haar verjaardag de 3 roze toettoet auto's gekregen. Hier heeft ze weinig mee gespeeld. Misschien ook omdat we er geen baan bij hebben. Ze heeft nu van ons een zoefzoef diertje gekregen en die vind ze wel erg leuk. Ze is ook gek op dieren. Ze gaan voor haar verjaardag de boomhut en wegdelen krijgen. Dan kunnen we er pas meer over zeggen
Tja onze dochter heeft gewoon de toet toet garage, bouwplaats etc en vind die helemaal leuk. Combineert ook prima met zoef zoef maar toet toet is betere betaalbaar. ZL krijgt nu de parkeergarage
Wij hebben allebei in huis, maar zoef zoef boomhuis krijgen ze pas op 5 december. Beide kids spelen graag met toet toet, jongen en meisje. Vooral de parkeertoren is een enorm succes. Onze 11 maanden oude zoon laat daar met gemak auto's van af rijden. Zoef Zoef moet idd gewoon te koppelen zijn.
We zijn er nog niet over uit, mijn man is bang dat ze 1 set misschien minder leuk vind en er dan niet of nauwelijks mee speelt. Wat is jullie ervaring daarmee?
onze dochter krijgt zoef zoef boomhut voor 5 december. Omdat ik niet wist wat ik voor de jongste moest kopen (jongen) hebben we voor hem 1 toet toet auto gekocht en de wegdelen. Is nog wel veel te jong maar meer met de intentie kunnen ze samen er straks mee spelen en evt ook apart. Ik begreep dat je toet toet en zoef zoef kunt combineren
Wij hebben alleen zoef zoef, dochter vind ze geweldig. Ze is dol op dieren maar denk dat ze de auto's ook wel leuk zou vinden. Ze heeft nu enkele dieren en met sinterklaas, krijgt ze het boomhuis en 3 dieren en van opa en oma piet de dierentuin.