Hoi, Wij gaan voor ons 2de wondertje Het is nog niet raak. Maar ik ben wel opzoek naar aparte namen, voor zowel een jongen als een meisje. Onze dochter heet Juno. Dus iets wat daar een beetje bij past. Dus niet een hele lange naam. Hoop op een hele boel reacties
Niet helemaal ons ding. Hou echt van aparte namen. Vind Olivier niet echt apart. Ayla weet niet wat ik daar van moet denken maar niet voor ons. Ik zit nog steeds met dezelfde namen. Wolf Hero en Isis Lotus. Vind het wel erg mooi maar misschien hebben jullie nog veel mooiere ideeen. Ik wacht ze af.
Ik vind Lotus een erg mooie meisjesnaam. Wolf bij een jongen weer wat minder. Jeetje echt moeilijk want de 1e heeft ook een heel erg aparte naam (wel mooi!).
Ja ik vind Lotus ook leuk. Maar man lief vind het te zoet als eerste naam. Het moet dus een beetje stoer zijn net als Juno (Bloeme) We houden echt van iets aparts iets wat je niet veel hoort. Isis hoor je volgens mij nu wel vaker.
Ik vind Wolf ook erg leuk, Isis ook maar dat komt meer voor tegenwoordig. Poeh wel lastig om te bedenken maar misschien deze voor een jongen: Rixt Morten Ami Eli Meisjes kan ik niets bedenken, succes!
Hallo allemaal Ik heb misschien een hele domme vraag,maar we willen graag een tweede naam voor ons kindje maar dan wel in de vorm van de samenvoeging van onze vaders namen. Hendrik-Jan en Herman.....Ik kan er nog niet echt uitkomen... Voor een meisje hebben wel al een tweede naam.Nu nog voor een jongen. Ik heb wel Herjan,maar dat vindt ik nie zo mooi!! Wie kan mij helpen?????? Liefs Marianne
Niah vind ik wel erg leuk onthouden we. We kennen al een aantal jongens die Mats heten dus dat wordt het niet.
Wij hadden echt moeite om een jongensnaam te vinden. we dachten aan Dani, maar dat is wel weer meer voorkomend. En wil toch ook wel eigenlijk net iets aparts wat niet iedereen heeft