Hallo allemaal, Mijn zoontje is op 15 april 2014 geboren. Nu wil ik graag een cursus babymassage volgen. Echter bij mij in de omgeving is niks te vinden of de locatie is niet rolstoeltoegankelijk. Nu is de oplossing "een cursus bij mij thuis", maar ik wil juist in contact komen met andere moeders. Weet jij een cursusaanbod in de buurt (heb een auto) of ben jij pas moeder geworden en woon jij in de buurt? Groetjes Saskia
Hallo, Ik ben docent babymassage.. Ik woon zelf in Noord-Holland.. weet niet waar jij woont Saskia? stuur me anders even een PB dan kan ik je misschien helpen.. En IJsselstein.. even googelen op je woonplaats en babymassage.. dan vind je wel iemand die zo'n cursus geeft! ook aan huis!
Lief dat jullie meedenken. Ik wil graag babymassage in een groep om andere moeders te leren kennen en ervaring uit te wisselen. Vandaar dat ik geen les thuis wil. Mijn kindje masseer ik trouwens al elke dag, het gaat echt om het contact.
ja heerlijk he saskia! tis echt een fijn moment samen met je kindje.. ik hoop dat je iemand kan vinden waar je les bij kunt volgen.. voor mij is het een beetje te ver haha ik woon in noord-holland.. succes!