Heej meiden, Ik ben op zoek naar mama's uit bovenstaande omgeving. Ik heb 1 zoontje van bijna 18 maanden, werk in de zorg, maar heb nog heel veel vrije tijd over om nieuwe contacten te leggen. Lijkt het je wat, reageer of pb me even!!
Ik ben een mama uit Fijnaart. Mijn zoontje is 7,5 maand en het lijkt me ook gezellig om te pb en. Ik werk ook in de zorg voor 20 uur per week. Als er dames zijn die ook met mij contact willen hebben, een pb is altijd welkom. En nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk. Groetjes Sabrina
@Speentje: Onze kindjes zijn even oud zie ik, grappig. Ik kom uit Breda overigens. Ik kijk eigenlijk nooit in dit gedeelte maar nu viel mijn oog op dit topic.
Ik ga me gewoon even uitgebreid voorstellen. Ik ben Linda, over 3 weken wordt ik 24 jaar. Ik ben 1,5 jaar getrouwd met mijn wederhelft (28), samen hebben wij Mika (03-02-2010) van bijna 18 maanden. Ik ben verzorgende IG, altijd werkzaam geweest binnen groenhuysen (roosendaal), na mijn ouderschapsverlof ben ik weggegaan, en nu heb ik een flexcontract in Zundert. Ik kan nu dus zelf mijn uren in plannen, ik werk nu zo tussen de 16-20u per week, dit bevalt prima. Waarom mijn oproep hier? Mensen uit mijn vriendenkring hebben geen kinderen, en denken er zelfs niet aan , hierdoor merk je gewoon dat je uit elkaar groeit, je krijgt andere interesses. Daarbij heb ik weinig vrienden in roosendaal wonen, en lijkt het me dus leuk mensen uit de omgeving te leren kennen.
Hoi hoi, Leuk topic!!! Ik woon in Etten-Leur, heb 1 dochter van 2,5 jaar, ik ben zelf 32 jaar en werk ook in de zorg (lekker origineel hahaha).
Ja! Wordt je veel opgeroepen op het moment? Bij ons is het echt zomerpiek! Maar wel ideaal hoor een 0-uren contract in combinatie met een kleintje. Ik werk 24 uur per week, op een pg woongroep. Jammer dat jullie vriendengroep zo uit elkaar groeit. Dit zie je vaak helaas. Wij hebben een vriendengroep, die gelukkig allemaal zo rond ongeveer dezelfde periode aan kinderen is begonnen of over begon te denken. Heel leuk, maar ook heel erg druk tijdens verjaardagen.
Als je wilt kun je dag en nacht werken. (en dat te bedenken dat ik maar op 2 woongroepen sta, op het hele blok zijn er 19 op vakantie.) Nou ja, ik baal vaak van de kinderloze vrienden, die advies geven (bijv. ohh ik zou hem gewoon laten huilen hoor!), waarvan ik zoiets heb, we praten over een paar jaar nog weleens
Hi! Ik woon ook in Roosendaal . Heb via pb wel contact gehad met Linda, weet niet of ik jou nou had gezien in het winkelcentrum hier? Kan 't niet meer vinden in m'n pb-tjes, maar ik geloof dat jij dat was. Ik heb geen echte vrienden in Roosendaal, heb ook niet altijd evenveel tijd, maar als ik overdag alleen met de kinderen thuis ben (dinsdag en donderdag), is het vaak wel allemaal een beetje hetzelfde, vind het wel leuk om een keer wat af te spreken, bij een speeltuin ofzo . Eerst maar even hier kletsen
Ik zal me dan ook maar even voorstellen Mijn naam is dus Sylvia,ben 29 jaar en woon samen met mijn vriend (34 jr) in Hoogerheide. Oorspronkelijk kom ik uit de kop van Noord Holland,maar sinds 6 jaar in Brabant.. Eerst in Bergen op Zoom gewoond en nu sinds een jaar of 4 hier in Hoogerheide... Bevalt goed trouwens,het brabantse leven. Wij zijn nu 3 jaar bezig voor een kindje,maar door allerlei omstandigheden ben ik nog niet zwanger. Sinds kort ben ik helaas ook werkeloos,dus weer druk op zoek naar een baan. Maar ik mag met dit weer niet klagen om thuis te zitten. Dat was het wel even voor nu.. Liefs Sylvia