Wie heeft er ook 1 gekleurde muur in de woonkamer? Welke kleur? En wellicht een fototjes? Of voorbeeldfoto? Ik wil 1 muur gaan schilderen, nu is alles wit. Wil een beetje inspiratie op doen.
Heb er geen foto van, maar wij hebben alle muren wit, behalve de muur waar de tv & houtkachel tegen aan staan. Die is beige/grijs achtig hmm een beetje lichte taupe kleur? Vond dit wel erg warm staan en niet meteen te donker
Ok bedankt voor de snelle antwoorden! Die bruine muur is wel mooi! Ik zit zelf te denken hier aan: Flexa - Let's Colour Kleur rooibos in de lavasteen kamer. Is wel gelijk erg heftig vind ik, maar wel warm.
Wij hebben 1 muur rood. Niet knal, maar wel een diepe, volle kleur rood. De rest van de muren is gebroken wit. 1 klein muurtje is taupekleurig.
Wij hebben nu 1 muur beetje paars/rood achtig... Vriend wil dit voor mn bevalling nnog veranderd hebben naar donkerpaars
Tip: kijk eens bij het vliesbehang bij de bouwmarkt. Veel leukere patroontjes dan 1 effen kleur (wat ook kan) Voordeel: je plakt het er echt heel simpel op. (Plaksel op de muur, geen behangtafel nodig, alleen een roller!) Ben je het zat, dan haal je het er in één stuk heel simpel weer af (geen gepeuter), en kies je een volgend patroontje. Zo hebben wij eens in de zoveel tijd een compleet andere woonkamer voor nog geen 50 euro. (2 rolletjes behang en een potje plaksel)
Vliesbehang wordt denk ik hier wel een duur grapje. De muur die een kleurtje moet krijgen is ruim 7 meter lang. Maar ik ga wel eens kijken.
Uit een rol van 10 meter haal je 4 banen. Dit is 2 meter muurbreedte. Voor 7 meter heb je dan 4 rollen nodig. Honderd euro. (En dan heb je de duurdere kwaliteit van de bouwmarkt. Er is ook heus goedkoper.) Voor een doorlopend patroon heb je nog een rol extra nodig, maar bij streepjes of effen kom je met 4 rollen ruim uit. Vergelijk maar eens met een pot verf. Daarvan heb je soms ook meerdere lagen nodig. Het zal misschien iets duurder zijn, maar je hebt wel een kek patroontje.
Wij hebben 1 muur een blauw/grijze kleur. Het was de bedoeling dat het grijs zou worden maar er zat echt een blauwe gloed doorheen. Maar het is echt super uitgepakt en ik ben er heel blij mee. Zal even zoeken naar een foto.
wij hebben straks deze: 3505 Long Island Flexa, midden kiezel. Deze gekozen omdat donkergrijs te donker wordt, en bij heeeel licht grijs het het is of je muur vies is als je de overige muren wit hebt.
Zal straks wel even zoeken naar een foto. Maar wij hadden een muur donkerbruin en nu is die muur helemaal grijs.