Al dikkere buik bij 9 weken zwangerschap?

Discussion in 'Zwangerschap' started by chantalk, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Hallo allemaal,
    Ik ben nu negen weken zwanger (volgens de echo).
    Merk alleen al dat mijn buik dikker aan het worden is, dit kan nu toch al niet zichtbaar zijn. Normaal zie je toch pas iets na 12 weken of heb ik dit fout?
    Iemand dezelfde ervaring? :(

Groetjes Chantal ;)

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Het komt vast door traag werkende darmen.

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi Chantal

Ik zelf ben nu 7 weken zwanger en mn broeken beginnen nu ook strakker te zitten. Is het al goed zichtbaar bij jou?

Liefs,
    Duveldraakje

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

Jun 22, 2006
    1,605
    1
    0
    Leeuwarden
    Ik had het ook al snel dat broeken niet meer pasten rond de buik. Is inderdaad niet de beeb maar je darmen, maaar heeft wel met je zwangerschap te maken ;) Zie mijn foto's maar.

5. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    hoi ik ben ook nog niet zo lang zwanger maar ik heb een harde buik aan de bovenkant net onder mijn borsten en dat gaat ongeveer tot mijn navel. De rest is nog vrij zacht maar daar zit ook iets meer vet :oops: maar mijn broeken zitten nog niet te strak...hoe kan dat dan? want als ie boven groeit moet ie onder toch ook groeien of ik het nou voel of niet :(

liefs

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    er zijn hier op de site al genoeg die toen al een buik kregen hoor

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Dank jullie wel voor jullie reacties

Het is al goed zichtbaar.
    Ik heb wel altijd al heel veel last gehad van mijn darmen. Dan had ik 's avonds een dikke buik en 's morgens was die dan weer weg.
    Nu is dat niet het geval.
    Ik hoop dat ik het nog 3 weken kan verbergen maar ben er bang voor :(
    Nu maar hopen dat het weer wat slechter wordt zodat ik dikke truien aan kan ;)

8. Niet meer actief

Hallo, Ik ben net zo ver als jij ongeveer, maar bij mij zie je het ook al hoor... mijn oma wist het nog niet.. en ze zegt... nou meisje je bent weer lekker aan het uitdeijen he... zit zeker een drieling :oops: uhhhhhhh nee eentje oma hahahahaha...

maar goed iedereen om me heen weet het al dus dat scheelt nu.... laat maar groeien niet waar

9. Bianca

Bianca Fanatiek lid

Jun 5, 2005
    1,252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ik had ook al heel snel een buikje, hoor! Ik moest al heel vroeg zwangerschapskledij dragen! Nu kan ik hem echt niet meer verbergen! :) Hoeft ook niet meer! hehe. Gewoon genieten van je lekkere buikje, het hoort erbij, hé!

Groetjes

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    1,696
    0
    0
    Bij mij zag je het met 8 weken al.
    Dit hoort er ook gewoon bij hoor.
    Je darmen moeten nu namelijk een ander plaatsje zoeken, dus dat zet uit etc. En daarvan kan je al een buikje kruigen.

Pas na 12 wk komt de baarmoeder voorbij je schaambot dus alles wat je dan groeit is je baby :)

11. Nessa

Nessa Actief lid

Sep 14, 2006
    318
    1
    0
    België
    Ik had ook al heel snel een buikje door opgezette darmen :D Nog even en het buikje komt effectief van de baby... 'k vind het 'n beetje beschamend als mensen me erop wijzen dat ik al een leuk buikje heb - dat zijn m'n darmen maar mensen :oops: :D

12. lieske81

lieske81 Lid

Sep 28, 2006
    55
    0
    0
    Ik herken het helemaal. Als ik uit mijn bed komt gaat het best aardig. Dan denk ik..nou...kan er mee door (al is ie niet zo plat als 10 weken geleden). Maar eenmaal gegeten te hebben....pfff..en met de avond is ie echt bol.
    Niemand weet het nog...dus ik ben nu op zich wel selectief qua kleding. Ben namenlijk heel slank...en schommel nooooit in gewicht. Inmiddels verwacht ook iedereen het...dus er word regelmatig een blik geworpen (nu zal ik het me natuurlijk ook inbeelden). Over 2 uurtjes ga ik voor de 1ste echo. Ik ben benieuwd of we het daarna nog steeds stil kunnen houden!? :)
    En of ik dan niet net als Nessa zoiets heb van..... mensen...het zijn mijn darmen maar!hihi

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Ik probeer men buikje een beetje te verbergen nu maar ik draag normaal alleen maar strakkere truitjes dus heb niet zo veel in de kast hangen :D
    Kreeg vorige week al te horen van een collega: wat heb jij al een dikke buik! je strakke buikje is nu helemaal weg :cry:
    Nou ja ik weet waar ik het voor doe!
    Vind het ook helemaal niet erg om mijn figuurtje kwijt te raken het is alleen moeilijk om het nog 2 weken stil te houden.
    Morgen weer een bezoekje aan de verloskundige :)
    Het is iig fijn om te horen dat er meerdere vrouwen zijn met hetzelfde 'probleem'. Verschillende collega's (die al kinderen hebben) verklaarde me al voor gek omdat je zo vroeg nog niks kunt zien volgens hen.

Share This Page