hey over een 3tal weken vertrek ik naar Tenerife! Moet daar natuurlijk voor het vliegtuig nemen! Kan dit kwaad als je zwanger bent en dan zo'n 2 maanden ver bent? Kan iemand mij daarover iets vertellen? Ben namelijk wat bang om te vliegen (omdat ik zwanger ben he)! Greetz Cate
ligt aan de maatschappij. de ene zegt 6 maanden de ander 7. Dit heeft alles met vroeggeboorte te maken. alles ervoor mag gevlogen worden. groetjes
ik heb met 3 maanden ook gewoon gevlogen...niks aan de hand merkte geen verschil met toen ik nog niet zwanger was...
Hoi, Dat vliegverbod vanaf (7?) maanden heeft er volgens mij gewoon mee te maken dat de maatschappijen het te duur vinden om een tussenstop te maken als er iemand onverwacht begint te puffen. heel veel plezier op Tenerife (ben stiekempjes wel een beetje jaloers op je) groetjes Femke
Ik ga volgende week naar Sint Maarten, tis 9 uur vliegen. Dat is geen probleem, heeft idd te maken dat ze liever geen bevallingen in het vliegtuig willen.
Ok nu ben ik wel gerustgesteld! Bedankt voor jullie reactie en Marjanne geniet ervan in Sint Maarten!