Oortjes iPhone (4s)

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gaat bij jullie de kwaliteit ook zo hard achteruit? In het begin deden ze het goed, muziek ging vrij hard maar het volume wordt steeds slechter! Niet leuk met muziek luisteren en heel onhandig met bellen. Dit is al mijn tweede setje en het gebeurt nu weer....
    Ik wil niet meer de standaard Apple oortjes want na 2 x heb ik dat wel bekeken ;)
    Hebben jullie dit probleem ook? En welke oortjes zijn wel goed? :)

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Ik haaat de iphone oortjes. Heb van mn man oortjes van adidas gekregen en die zijn super.

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hou zowieso niet van die standaard dopjes. Ze hebben snel kabelbreukjes en dat is ook geen garantie. Zelf ben ik fan van b.ose Hier heb ik al jaren mijn oordoppen van, gebruik ze elke dag en doe er minimaal 3.5 jaar mee.. En de afgelopen 2x zijn ze ook kapot gegaan door mij zelf en niet omdat ze op waren.. Ze zijn wel duur tevens.. Maar super geluid, zitten lekker, goede garantie en gaan lang mee heeft mij toen over de streep getrokken!

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    heb je nog garantie op je 4S? dan kun je de oordopjes ook opsturen, krijg je gratis nieuwe

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb nog garantie maar ben helemaal klaar met die Apple oordopjes dus wil nu gewoon een setje goede kopen :)

6. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    haha die waren hier ook zo kapot! Ik heb nu inear oortjes van shure, poepjeduur maar vl moet om de zoveel tijd nieuwe (zanger) dus heb ik mazzel :D
    Nou ja..heb...had.. hij heeft nu aangemeten en zijn oren zijn toch groter dan de mijne dus moet nu ook zuinig op deze zijn ;)

7. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    De oordopjes van Klipsch zijn super! Prachtig geluid en ontzettend comfortabel.

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Zijn het wel de appel oortjes die slechter worden? Misschien zijn het je eigen oren die wat dover worden waardoor het geluid zachter klinkt? :p

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik zou bijna zeggen... Je mag mijn dopjes wel... Maar na 2 jaar zijn die inmiddels onvindbaar...
    Al zal de kans groot zijn dat ze gewoon nog in het doosje zitten :)
    Drdre heeft ook fijne oordopjes.. Ik pik ze weleens van manlief.

Heb zelf beduidend minder dure van Sony... En dat gaat ook prima.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    #10 Chiggy, 10 aug 2013
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
    Hahaha martnatman :p Gelukkig word ik nog niet doof :D

Ik heb nu oordopjes van Sennheiser besteld, ze worden vandaag bezorgd. De reviews zijn erg goed dus hopelijk kan ik straks weer lekker muziek luisteren :p

11. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zijn ook goeie

Deel Deze Pagina