hij werd vroeger altijd voor mij gezongen door me opa , hij is echt al super oud maar heb hem ook al jaren niet meer gehoort,me opa is pas overleden en in eens herinerde ik het me,zou hem graag nog is willen horen.. ik kan alleen 1 stukje er van,heb al zelf lopen zoeken,mischien komt het jullie bekent voor stefanie are you dare,of are you lying in the past Hoop dat het niet te weinig is,ik kon het zelf niet vinden sorry
heb je al op youtube gezocht op de tekst? sommige nummers hebben herrineringen die je je hele leven met je mee draagt! Hoop dat je hem vind.. heb je andens al radio 10gold etc.. gemailt om te vragen? meestal hebben ze wel iets!
Ik ben ook even voor je aan het googlen. weet je zeker dat het een bestaand liedje is? Niet dat je opa er een andere versie van gemaakt heeft.
nee het is echt een bestaand liedje! hij song het mee met de radio en dan song hij de tekst mee zeg maar .. de radio mailen ? wist niet dat dat kon kan ik ergens een email er van vinden?
even googlen op 10gold en dan kan je vast mailen iig wel slamfm dus ook dit! Hoop voor je dat je hem vind
Echt super super super bedankt.. heb hem nu ook gevonden op youtube met jou hulp,echt super http://www.youtube.com/watch?v=54KuyjyaHZU Deze kan gesloten worden ben er erg blij mee