heb een zoon thijs en dochter romy en zit nu te twijfelen tussen drie namen voor mijn volgende dochter. wil er even een stemming aan wagen alle hulp is welkom! thijs romy en ......
de laatste keus staat niet bij de poll hmmm kan hem niet veranderen mischien hulp van moderator maar hoe ? help kim was de 3e keus
hee lammetje, zelfde probleem hè ik vind fleur echt een leuke lieve naam (vind het alleen niet bij Roos passen, word het zo bloemerig) kijken we lekker in elkaars topic om ideeen op te doen
hihi. ik heb fleur gestemd en die loopt aan kop zie ik. ik vind het een lieve naam die lekker loopt bij de andere 2.
Ik heb op Evi gestemd, maar zou het dan wel anders schrijven: Evy past gelijk ook beter bij Romy groetjes, Anna
thanks dames blijft spannend en mijn keus blijft veranderen dan die dan die ik heb er jeetje drie ha ha ben nu maar aan het oefenen met mijn dochtertje even proef draaien met de naam weet je een beetje hoe het gaat klinken al snapt de kleine er soms niks van wat nou evi ikke ben romy!
zie wel dat kim niet popi is blijft wel flink achter bij de andere hmm afvaller denk ik neig helemaal naar evi ineens evi maria maar ja dan weer welke? evie evi evy jeetje moeilijk mens ben ik hoor!
Ik vind het als Evi het mooist geschreven, daarna als Evy. Met ie aan het eind vind ik zelf niet zo eigenlijk...
Ik vind Fleur ook het mooiste, Evy en Romy vind ik wat te veel op elkaar lijken en dan staat Thijs daar weer zo los van... Al vind ik Evy wel het mooiste op deze manier geschreven.