Hallo meiden, hier even een vraagje. Zoals al eerder vermeld hier ergens op het forum, ben ik bijna een maand gestopt met de pil Yasmin (3 weken en 3 dagen). Nu heb ik in die tussentijd regelmatig geoefend, en heb op aandringen van vandaag een test gedaan (KV 2v5), die negatief was. Nu had ik zelf al het idee dat dit veel te vroeg was, aangezien ik mijn eerste eigen menstruatie na de pil pas aankomende zaterdag verwacht. Zou de negatieve uitslag te maken hebben met het te vroeg testen ?
Te vroeg testen kan natuurlijk een negatief resultaat geven, maar het kan natuurlijk ook gewoon letterlijk betekenen wat die aangeeft en dat is dat je niet zwanger bent. Nu worden er sommige dames gelijk de eerste ronde na het stoppen met de pil zwanger, maar hou er rekening mee dat je lichaam eraan moet wennen om het weer zelf te moeten doen.
Ja tuurlijk, begrijp ik ik ben al vaker gestopt met de pil en dat ging altijd goed. Heb dit keer de pil ook weer iets minder dan 1 jaar geslikt, ben jong en gezond dus zoveel problemen zou het niet moeten opleveren in een fenomeen als "ontpillen" geloof ik niet zo. We zijn wel bezig met ons eerste kindje maar ik zie dingen nog niet door een roze bril; ik kan wel goed realistisch denken en mezelf beschermen door te zeggen dat het nu de 1e ronde nog niet raak hoeft te zijn. Vroeg me alleen af of 1 week voor de verwachtte menstruatie testen zin had, of dat dat simpelweg echt te vroeg is ...
Een aantal testen kun je voor je NOD mee testen, maar dan is 4 dagen toch vaak we, echt de max. Een week is echt te vroeg vrees ik... En daarbij kan het het zijn dat wanneer je voor je NOD test en een licht positieve test krijgt dat het dan alsnog mis gaat en je alsnog gewoon ongesteld wordt... Zou nog even een weekje wachten als ik jou was
Ja vanaf nu test ik niet meer en wacht ik af of ik zaterdag ongesteld wordt. Is dit niet zo dan test ik dinsdag wel, 3/4 daagjes na de verwachtte datum dus. Mooie tijd neem ik aan wat is geduld toch een vreselijk iets ... Haha !
Jep, het wachten is verschrikkelijk. Succes met wachten, hopelijk een mooie posietieve test voor jou volgende week
Ook dat hoeft niet uit te maken. Over het algemeen is ochtendurine het beste, maar er zijn ook dames genoeg die 's middags donkerder testen dan 's ochtends... Het lichaam van de vrouw is een raar iets
Nou zeg dat ! In dit soort gevallen zou het fijn zijn als al onze lichamen hetzelfde deden, konden we elkaar tenminste echt helpen haha ! Mja ik dacht misschien dat als het HCG nog niet of heel weinig aanwezig is, het 's middags testen er niet echt bij helpt ...