Wat heb jij als laatste gekopieerd en waarom?? http://1.bp.blogspot.com/_k9vZjpU44A8/TNKZdtB2W9I/AAAAAAAAFWk/-urH02xJ_tw/s1600/2392237019_01cecd96f8.jpg Link met een plaatje voor een ander topic
"Onze k.enzie ligt al in bed, lukt het een beetje?" Watsap berichtje aan vl die vanmorgen mee aan het helpen was bij een verhuizing. Is dus ook de plaktoets van mn tel. Grappig idee dit!!! Onder mn plaktoets op de laptop zat niks.
onder control c zit niks, onder control v dit: Oranje-goals bij Langs de Lijn - NOS Wereldkampioenschap Voetbal
⥠Bank (loungebank) Esprit donkerbruin - Banken | Bankstellen - Marktplaats.nl Mijn marktplaat-advertentie om mijn bank te verkopen . Hij staat wel onder Control + v onder Control + c staat bij mij niks .
Ik gebruikte net de 'plaktoets' van mn Ipad. Er verscheen een iban-nummer van de meubelboer waar we geld aan moesten overmaken. Leuk topic, hoe kom je erop haha
Recept: Krokante havermout gember koekjes! (suikervrij) - FitbeautyFitbeauty Omdat ik die vanmiddag gebakken heb en aan een vriendin wilde laten zien welke ik gebakken had
Royalty Online Gedeeld op mn Facebook omdat ik het een schande vind dat de Morgenster vlag niet gezien mocht worden :x
Peetoom en peettante: Wegens privacy de namen weg gehaald Gisteren bezig geweest met het geboortekaartje
just watching some dbz was een facebook bericht aan het maken (ctrl + c = kopieren ctrl + v = plakken maar neem aan dat dit oude info is (ivm de eerste paar berichten die geplaatst waren))
ByKay instructions Jersey | ByKay.com Was gisteren uit het uitzoeken hoe ik de draagdoek goed moet knopen.
福岡&鹿児島公演、満員御礼ものすごい盛り上がりでした!!九州のお客さんは本当に熱いです!!18日はベース沖山さん、19日はドラム村石さんが一日違いでお誕生日を迎え、BIRTHDAYパワーが漲っていましたよ♪♪参加してくださったみなさん、最高の思い出をありがとうございました♡マネK Haha duidelijk.. mijn vriend wilde weten wat deze tekst betekende haha
Kärcher stoomreiniger SC 3.000 Promo aan het uitzoeken welke stoomreiniger Ik wil kopen van mijn verjaardagsgeld.
https://www.etsy.com/nl/shop/Thevelvetacorn?ref=shopsection_shophome_leftnav&ga_search_query=crochet Shop die ik vond op Etsy.com met hele gave haakpatronen.