ze komen er weer aan! wie er niets mee doet, ik wil ze graag hebben. en met name de pamperbonnen....wie niet
ik krijg ze ook, zonder pamperbonnen, en wil graag de wasmiddelen halen, maar ik heb eigenlijk nog genoeg wasmiddel staan. hoe lang blijft wasmiddel eigenlijk goed?
Ik wil alle LIHL-bonnen (behalve Pampers) die ik hopelijk weer binnen krijg graag naar iemand toesturen. Etos zegels en LIHL pamper bonnen zijn WELKOM
ja dat heb ik dus ook.... alleen maar spam en verder helemaal niks!!! en dan hoor ik van iemand dat zij ze krijgt maar zich nooit heeft ingeschreven... erg jammer!!
Ik heb ze ook binnen, maar de pamperbonnen zijn nu 4 halen, 3 betalen. Dat was eerst toch altijd 3 halen, 2 betalen?
ik had ze ook net bij de post en inderdaad 3+1 was eerder inderdaad 2=1 maar ik klaag niet het is altijd mooi mee genomen . Hmm ik krijg geen spam hoor vanaf hun dus dan krijg je dat vast ergens anders van.
hier nog niet binnen maar pampers was altijd 3 halen 2 betalen. 33 % korting dus, wordt dan nu 25%korting, nog steeds leuk natuurlijk
ik lever gewoon deze week mijn bon in bij de etos, die hebben nu 4 voor 35 plus een boekje en dan de korting eraf heb je 4 voor 25 ach daar kan ik nog prima mee leven
Ik heb alle bonne in de aandieding alleen de ariel niet, heb ! Pamper bon ruilen tegen 2? Baby etos zegels??? Stuur maar een pb als je intresse hebt