Zelf mobile maken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Samantha1979, 16 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samantha1979

4 okt 2009
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil graag zelf een muziek mobile maken. Nu zoek ik dus een 'kale' mobile, dus de houder die aan de box/bedje komt, de armen en het muziekje.
    Ik zie wel de muziekjes los, maar de rest dus niet.
    Iemand een idee?

2. Meara

Meara Niet meer actief

Die zijn er denk ik ook niet. Misschien kun je er een via Marktplaats kopen en die gebruiken

3. fafa

fafa Niet meer actief

als je het muziekje al hebt, heb je het moeilijkste achter de rug lijkt me.
    Tenminste; IK zou geen muziekdoosje in mekaar kunnen knutselen... maar een paar armen is sowieso simpel: twee latjes en een schroeffie (toch?) En met een beetje creativiteit kun je ook vast een houdersysteem in mekaar knutselen (en creatief zul je vast zijn, anders maak je niet je eigen mobile ;))

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Je kunt ook een mobiel maken met een ijzeren ring die je bekleed met lint of stof.
    Die kun je kopen bij hobby winkels of via hiphandwerk.nl

Kijk maar eens naar deze mobiel:
    - www.google.nl (afbeeldingen aanvinken)
    - Muziekmobiel Kathe Kruse kinderkamerwebshop.nl
    ----- Dan komt hij als 2e in beeld

Het muziekdoosje zit hier in het hartje bovenaan. Er zit vilt omheen.

Maar als je zo'n ronddraaiend ding wil, dan kun je denk ik beter via marktplaats speuren. Dan heb je wel je muziekdoosje over. Maar daar kun je ook een leuke hanger van maken.

Zoek anders maar eens via 'google-afbeeldingen'. Bijv. op:
    - Muziekdoosje
    - Muziekhanger vilt
    - Muziekhnger vilt
    - Muziekmobiel vilt

Dan kun je afkijken hoe anderen het hebben gemaakt. Er zijn veel webwinkeltjes die zelfgemaakte mobieljes en hangers verkopen.
    Ik maak ook veel zelf, ben wel creatief. Maar niet in het bedenken. Ik zoek altijd een voorbeeld en maak het vervolgens naar eigen smaak na ;)

Deel Deze Pagina