Tempkaartje ene rondje `open` andere donker blauw ??

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by lorreke, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,304
    396
    83
    Hallo

Ik heb een vraag.
    Het valt mij aan temperatuurkaartjes op dat de ene rondje nog open is, en de andere rondje helemaal blauw ingekleurd is.
    Mijn kaartje als voorbeeld ff toegevoegd, voor eisprong alle rondjes open, en 3 dpo ook, en de rest is allemaal donker blauw.

Heeft iemand een idee wat het betekend een open rondje en een ingekleurd blauw rondje ??

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,090
    15,647
    113
    Nabij Utrecht
    Dan heb je op wisselende tijden getempt (of staat de aanduiding pm/am niet goed).

3. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,304
    396
    83
    Nee ik heb niet op wisselende tijden getempt.
    Ik temp altijd om half 7, kan een keer 5 min later zijn.
    Maar dan heeft het te maken met de tijd wanneer ik het erin zet, want ik zet het er namelijk nooit gelijk in ;) ook wel eens paar minuten of een keer een half uur later.
    Waar kan ik dat dan aanpassen? gezien de app engels is en ik niet zo super goed ben in engels.

4. mamalap

mamalap Niet meer actief

Je kunt een standaard tijd selecteren bij set default, dan maakt het tijdstip van invoeren niet meer uit. Pakt hij altijd die tijd. Tenzij je het zelf voor een dag anders instelt.

5. lorreke

lorreke VIP lid

Sep 10, 2013
    5,304
    396
    83
    Bedankt voor de reacties :) ik heb even gekeken, en idd sommige tijden stonden op 12:25 ofzo ?? heel apart gezien ik altijd rond 6.30 / 6. 40 temp en 9 vd 10 x gelijk invul

Share This Page