Lees nu de rest pas. Jeetje zeg, echt nog 100+? Dat had ik bij het zien van je 'nu' koppie echt niet gedacht. Respect!! Hopen voor je dat die 12 (en daarna nog eens 18....) er ook gauw af zijn, het ten huwelijk gevraagd worden moet wel een supermotivatie zijn!
Het is echt zo whahaha jup gaat me lukken!!!! de knop is om en die blijft om en zolang de weegschaal lief voor me is ben ik blij en ind. ten huwelijk gevraagd worden is een super motivatie!!
Huh weeg jij 100+??? Niks van te zien met je slank gezicht, jemig....je bent een knappe verschijning.
Wow knap hoor meid,je ziet er kei goed uit! En eerlijk gezegd vindt ik op deze foto niet te zien dat je 100+ bent hoor. Succes met de laatste 'loodjes',dat kun jij zeker weten!! Liefs Petra
Ik wilde er al om vragen . Super goed van je en succes met de rest! (Ik doe ook WW, maar wil van 68 naar 62, da's niet te vergelijken, maar ik zeg het ook: WW rules!)
Je ziet er goed uit! En ik zou je zeker niet als meer dan 100 kilo schatten. Hoe lang ben je? Ik zie er veeeeeeel dikker uit en weeg onder de 100. Maar ik ben wel redelijk klein. Leuke kleren ook, waar heb je die gekocht? Leuke kleding past mij zelden haha.