Hoi, Ik weet dat ik het al eerder gelezen heb, maar kan het topic niet meer terug vinden. Ik wil graag weten waar ik afleveringen van desperate housewives kan terug kijken. Ik kan het niet vinden en heb de afleverin van afgelopen 2 weken gemist. Kunnen jullie mij helpen please!
Oh my God, wat weer een einde vanavond! Ik vond het ontzettend spannend hahhaha! En eindelijk weten we wat er is gebeurd met Katherine! En we skippen nu gewoon naar vijf jaar later? Kan dat zomaar? En Susan? Waar is Mike? Ik ga eerst de site raadplegen van ABC! hihihi
Sja, mja, begint de winter, is het alweer afgelopen Ook zo vaag.......eerder had je heel de winter lekker series om naar te kijken. o.a. deze en hoppa....afgelopen weer...
Wij kijken altijd de amerikaanse afleveringen. Ze zijn daar nu bij het volgende seizoen. Het is wel leuk! Ik vind het echt het leukste wat er is op tv! In ieder geval allemaal blijven kijken....komt nog een hoop leuks aan!
Ik download de afleveringen elke week, ze komen elke zondag of maandag uit in amerika. Echt super leuk is het ook al zijn we 5 jaar verder. Blijft genieten!
Echt raar, ineens 5 jaar later.. Gaby zonder make-up en met 2 dochters .. en het ergste natuurlijk.. Waar is Mike?
Blijven kijken en dan komen de antwoorden vanzelf Vervelend dat net 5 iedere keer zo snel stopt met de uitzendingen, maar meestal heeft het te maken met het feit dat ze dan nog niet te koop zijn vanuit amerika.
Jaaa kijk dat komt doordat ze daar zolang die schrijverstop hadden ( de schrijvers staakten daar) Dus daarom zijn ze in Amerika nog maar een paar afleveringen verder als bij ons.. Ja Carlos is nog steeds blind! En ik vind die meisjes van Gaby helemaaaal geweldig! Heb even kleine stukjes op de ABC site gezien!
Ja we gaan idd 5 jaar in de toekomst, hoor niet wij daar nu 5 jaar op moeten wachten, seizoenen lijken wel steeds korter te worden.
Ik ben nu afl 1 van seizoen 5 aan het kijken, we zijn inmiddels 5 jaar verder...het is alweer hilarisch!