Zoek jij kleding uit voor je vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door BabygirlM, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zoek jij kleding uit voor je vriend?

1. Ja, ik zoek (soms) kleding uit voor m'n vriend/man

2. Ja, ik help hem (soms) bij het aankleden

3. Nee, hij zoekt zelf kleding uit & kleed zichzelf aan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

No way!!!!!!!! doet ie zelf lekker! Hij vraagt weleens als we na een belangrijk iets moeten of het staat maar verder bemoei ik me er echt niet mee!

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, grappig topic.

Vriend gaat meestal 1 of 2x per jaar winkelen en dan dus een hele berg. Hij haat winkelen.
    Ik ga dan wel altijd mee, want ik wil niet dat hij lelijke dingen of kleuren uitkiest.

Verder kleedt ie zichzelf aan, haha.

Soms stuur ik m nog wel eens terug met een andere suggestie, als we bv naar een feestje gaan :p

3. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ik leg geen kleding klaar smorgens hoor!
    maar volgende week gaan we dagje shoppen haarlem
    en dan moet ie 3 broeken 3 overhemden paar shirts enz
    ja tuurlijk geef ik dan mijn mening

maar we hebben er alle2 geloof ik geen problemen mee
    ik zeg niet je moet dit of je moet dat
    maar ik geef wel advies
    mischien is dat shirt wel gaaf op die broek.
    maar als ik mijn mond moet houden ook goed....
    maar hij vind het wel leuk denk ik

4. Ik niet. Heb het druk genoeg met mijn eigen outfit :D

5. Alita

Alita Niet meer actief

omdat het een volwassen man is?
    Kijk als je man nu echt geen smaak heeft of kleurenblind dsn snap ik het nog wel....

Maar je man zijn kleren klaarleggen....kopen....aandoen:$ ik vindt dat belachelijk.....maar hey dat is mijn mening en daar werd om gevraagd toch:D

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn man is een en al fashion dus dat hoef ik niet te doen gelukkig. Hij kan ook rustig elke week winkelen en mooie dinge oor zichzelf kopen. Goede partner voor mij dus hihi

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn man vraagt wel eens mijn mening en die geef ik dan ook. Ook doe ik hem wel eens kleding kado omdat hij en ik dat leuk vinden om elkaar te geven. Dus antwoord is 'soms'

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik koop altijd zijn kleding dus aan ben ik nog erger:D

We kopen ook samen maar ik koop het meeste.. Ook omdat hij weinig tijd heeft en het helemaal niet leuk vind om te doen..

Dan maar een klein kind :p

9. z0nne

z0nne Niet meer actief

Hij vindt het leuk als ik met hem mee ga shoppen, dan zoekt hij naar kleding en ik laat hem ook zien wat ik leuk vind voor hem (maar hij doet echt niets aan wat hij niet leuk vind) we hebben eigenlijk de zelfde smaak :D
    Meestal blijft hij bij een bepaald merk hangen iig voor zijn broeken :)

10. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Tuurlijk zijn jullie dames die kleding voor je man uitzoeken/klaarleggen niet gek/vreemd hoor:) Maar ik zie altijd alles voor me, dus dan heb ik gelijk zo'n beeld in m'n hoofd hoe dat dan zou gaan:p En ik weet hoe dat bij m'n ouders gaat, en dat is gewoon echt lachwekkend:p Mijn vader heeft ook een hekel aan winkelen en heeft zelf geen smaak, m'n moeder zoekt dan ook vrijwel altijd kleding uit voor hem. Dus in dat opzicht vind ik het totaal niet raar, als iemand geen smaak heeft, dan zou ik ook liever zelf kleding uitzoeken/klaarleggen voor m'n partner, zodat die niet voor schut loopt:p
    Dus nee, ik vind er eigenlijk niks geks aan, maar wel een beetje grappig, hihi!

11. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Hij besteld merkkleding past t thuis aan.
    Ik kleed m nooit aan hoor, doet allemaal zelf.
    Hij heeft een stijlvollere smaak dan ikzelf eigenlijk haha.

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Oh mijn man heeft echt een grondige hekel aan kleding kopen. Maar dat komt ook omdat hij echt een onmogelijke maat heeft... Broeken w33 en L38 en dat is soms nog te kort, maar langer is hier niet te krijgen. en shirts en truien zijn helemaal een ramp want voor de lengte moet ie echt wel xxl hebben maar voor de breedte absoluut niet... en dan zijn vaak de mouwen weer te kort. (tsja lang en slank, al komt er nu wel wat vet aan ;)).
    Toen we net wat met elkaar hadden zag ie er echt niet uit hahaha. altijd van die beige baggy broeken en een blouse. Maar ja omdat ie nooit kleding kocht wist ie ook niet zo goed wat er te krijgen viel hahaha.

Broeken neem ik dus echt nooit voor hem mee, das geen doen. Maar hij wil wel graag dat ik dan meega . Of zijn moeder (die betaalt dan, dus dan zie ik het door de vingers :p zijn broeken zijn uiteraard ook niet de goedkoopsten, gstar enz) Shirts enz neem ik regelmatig wel mee, hij is allang blij dat ie niet zelf hoeft. Bovendien staat ie ook voor de klas dus moet het er wel enigzins normaal uitzien ;) Hij wil zelf graag het advies bij het kopen dus.

Maar verder kleedt ie zichzelf aan en zoekt ook zelf zijn combinaties uit. Dat doe ik niet, maar hij heeft nu ook geen combi's meer in de kast die niet zouden kunnen ;)

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Tegenwoordig gaat het aardig goed, maar manlief had echt geen kaas gegeten van kleren combineren en trok de vreselijkste dingen bij elkaar aan.
    Inmiddels heeft ie daar, door mijn steun, een stuk beter zicht op, maar ook dan gaat het nog regelmatig fout.
    Dus ja, ik help hem vaak wel bij het uitzoeken van kleding: wat kan bij elkaar en wat niet?
    Ik koop ook vaak kleding voor 'm. Hij heeft een rothekel aan winkelen en als ik toch bezig ben voor mezelf of de kids... (nu ben ik ook geen fervent winkelaarster, maar ben wel een kei geworden in even snel scannen wat er hangt en zien of daar wat leuks tussen zit voor ons :)).
    Aankleden kan ie trouwens heel goed zelf, daar help ik echt niet bij :D

Zelfde trouwens voor de kleren van onze dochter: ook daarin kleunt ie vaak mis. Hij pakt nu vaak maar gewoon spijkerbroek en shirtje als ie d'r om moet kleden, dat kan eigenlijk niet missen :)

14. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha, nu ik zelf zo mijn stukje lees krijg ik echt zo'n beeld van een hele lange slungelige man, hahaha! Hij is wel lang maar niet slungelig (meer)

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohnee dat hoef ik nog niet eens te proberen.
    Mn vriend gaat vaak zat zelf shoppen, hij is echt kledinggek en zelfs soms wel erger dan dat ik ben!
    Hij wil ook altijd wat nieuws hebben. Wel is hij kleurenblind en soms zit hij een bepaalde kleur dus niet.
    Dus ooit moet ik even zeggen 'schat, dat matcht echt niet;)'.

16. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Nee hoor mijn man is 43 en kan dat prima zelf haha,, ja oke de stropdas, hij komt soms vragen welke ik mooier vind bij welk pak.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Met z'n stropdas die hij sporadisch omdoet help ik m wel.
    Verder als ik aan het winkelen ben en ik iets leuks zie dan neem ik het mee voor hem. (nog nooit iets terug hoeven brengen omdat ie het niet leuk vind)
    Maar thuis leg ik nooit iets voor hem klaar.

Mijn moeder doet het wel voor mijn vader, maar die is kleuren blind dus dat telt niet ;) anders komt ie met de belachelijkste cominaties naar beneden.

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik ga niks klaarleggen hoor. Maar het komt wel eens voor dat ik wat truien oid koop voor hem terwijl hij er niet eens bij is ofzo.
    Broeken waag ik mij niet aan aangezien hij een nogal afwijkende lengte maat heeft hij een minimale breedte maat. Die vind je bijna nergens EN 9 vd 10x klopt t nog niet ook. En dan kan hij weer terug. Dus die moet hij echt passen.
    Trouwens heb ook overhemdjes gekocht ooit en ondergoed uiteraard.

19. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Ik koop regelmatig kleding voor mijn man, hij vind winkelen gewoon niet zo leuk. Een keer in de zoveel tijd gaan we samen, en dan koopt hij een stapel in een keer, ik neem dan als aanvulling regelmatig een shirt of overhemd mee. Hier ook een lange man, 2.06, en schoenmaat 46, dus broeken en schoenen moet hij passen.
    Soms leg ik wel eens een setje klaar, als we weggaan ofzo, maar hij kan zichzelf prima aankleden en ook goed setjes samenstellen.

20. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik heb 'nee' gestemd, want mijn vriend pakt zelf zijn kleding en als we gaan winkelen kijkt hij zelf wat hij leuk vindt. Soms als ik ga winkelen neem ik wat shirtjes voor hem mee.
    Hij vraagt wel regelmatig of iets hem staat, want hij is kleurenblind :) Hij weet dus niet welke kleuren hij aanheeft en of dat wel matcht. Dus dan 'help' ik hem daarbij.

Off topic: Mijn s.moeder legt ALTIJD kleding klaar voor mijn s.vader ;) Als hij dan gaat douchen, vraagt hij altijd of ze zijn kleren al heeft klaargelegd en als het te lang duurt, gaat hij zeuren :D
    Verder zijn ze heel lief hoor :p

Deel Deze Pagina