Zoek jij kleding uit voor je vriend?

Discussie in 'De lounge' gestart door BabygirlM, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zoek jij kleding uit voor je vriend?

1. Ja, ik zoek (soms) kleding uit voor m'n vriend/man

2. Ja, ik help hem (soms) bij het aankleden

3. Nee, hij zoekt zelf kleding uit & kleed zichzelf aan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Mijn vriend vraagt altijd als we voor de kast staan wat hij die dag aan zal trekken. Ik pak dan mijn favo setje voor hem eruit. Blouse, donkere jeans en zn floris van bommeltjes. Dit doet hij puur en alleen omdat hij dan de hele dag te horen krijgt hij mooi ik hem wel niet vindt :p

Aankleden kan hij heel goed zelf. Het enige waar ik hem mee help zijn de knoopjes aan de mouw van een blouse. Die krijgt hij zelf nooit dicht :D

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als ik een shirt tegenkom dat ik weet dat hij hem leuk vind neem ik hem mee.

Maar kleed hem niet aan. Dat kan hij nog prima zelf gelukkig.

Maar goed als mijn man kleren uit zou zoeken die echt bij elkaar vloeken dan zou ik het ook klaarleggen denk ik. En ik vind er ook niks mis mee als een man zijn stropdas niet zelf om kan doen.
    Als we een rits op onze rug hebben dan helpen onze mannen ons toch ook?

3. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee, ik leg nooit zn kleren klaar. Ga wel altijd mee winkelen, omdat hij kleurenblind is.
    En mocht hij een niet passende combi aanhebbe, dan zeg ik dat wel tegen hem, maar hij weet gelukkig goed wat bij wat hoort.

Voor de kids leg ik wel altijd klaar, als ik dat niet doet, pakt hij het bovenste uit de kast en dan krijg je erg interessante combinaties ;)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Onze zoon van tien zoekt zijn eigen kleding uit, dus dan is manlief al helemaal oud genoeg om het zelf te doen ;)

5. giraf

giraf Niet meer actief

Jazeker! Ik leg al zijn kleren klaar, smeer zijn boterhammetjes en veeg zijn billen af als hij naar de wc is geweest :cool:

Eh nee dus! :D
    Hij is prima in staat om zijn eigen kleding uit te zoeken. Soms neem ik wel eens wat mee uit de stad als ik iets leuks zie hangen, maar voor de rest koopt hij eigenlijk altijd zelf zijn kleding.

6. marietje85

marietje85 Bekend lid

2 aug 2010
    675
    1
    18
    NULL
    NULL
    Zijn kleren kopen we meestal samen. Met aankleden moet hij zelf maar kijken wat hij aan trekt bemoei me er alleen maar mee als het een combi is die er in mijn ogen echt niet uit ziet.

7. Kleding uitzoeken, ja! Maar helpen aankleden? Ik vind stropdassen sowieso vreselijk, dus daar zal ik nooit bij helpen.. Ik zal hooguit een keer een overhemd UIT een broek trekken, als hij denkt dat het nodig is om een overhemd IN een broek te dragen :p

8. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Het enige waar ik me mee bemoei, is dat ik kapotte kleding meteen weggooi en wanneer er te weinig in de kast hangt, dat hij dan iets erbij moet kopen. Onderbroeken koop ik nog weleens, gewoon omdat ik er de tijd voor heb en dat daar weinig fout kwa smaak mee kan gaan.

Oja, ik wijs hem er wel op of iets vuil is. Bijvoorbeeld dat ons zoontje zijn snotneus aan mijn man zijn trui heeft gesmeerd.

9. tulip

tulip Niet meer actief

aankleden doet hij zelf, maar klaarleggen/uitzoeken doe ik. Mijn man heeft totaal geen gevoel voor kleuren en kleding, die maakt de gekste combinaties.
    Ik wil dat hij er voor klanten fatsoenlijk en representatief uit ziet.

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ik koop al zijn kleren maar hij kan ze gelukkig zelf uit de kast pakken en aantrekken hihi

Hij heeft gewoon geen tijd om kleding te kopen dat is de reden dat ik het doe...

11. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Dat krijg ik die van mij ook niet aan het verstand. Ik vind een overhemd in een broek toch wel zo lelijk, maar als hij dat doet, ziet het er niet uit, omdat hij zo mager is. Hij moet hem dus wel in zijn broek doen, helaas :p

12. Vrouwenmantel82

Vrouwenmantel82 Actief lid

11 dec 2011
    428
    0
    0
    Verzorgende ig van beroep
    Bij den bosch
    Ik bedenk me trouwens dat ik meer met zijn kleding bemoei dan ik in eerste instantie dacht. Sommige kleding combinaties zien er echt niet uit. Donker blauw met bruin, donkerblauw met vaal donkerblauw, etc.
    Vaak denk ik, laat maar.
    Vandaag had hij voor de tigste keer dezelfde polo lange mouw aan, waar een penstreep nog op zit op zijn witte kraag, die ik er niet uitkrijg. Dan moet ik echt op mijn tong bijten om er niets van te zeggen.

13. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    soms wel ja, als we ergens naar toe gaan, naar familie ofzo, of een feestje.
    hij is in staat een verschrikkelijke match aan te trekken. en hij kijkt ook niet of er gaatjes in zitten of wat dan ook.
    als er gaatjes inzitten gebruikt hij ze als werktruien (bouwvakker) maar soms verdwijnen deze tshirts of truien dan toch weer bij zijn normale kleding.

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha, nee eigenlijk niet. Maar als we shoppen zoek ik wel mee voor hem en stel ik dingen voor. Maar dat vind ik niet onder "aankleden" vallen. Doet hij bij mij ook.

Wel vraag ik ooit of hij niet iets anders aan wilt doen. Hij gaat bijv rustig naar een verjaardag in zijn traningsbroek. Is dat ook erg als ik dat doen....... :( ;)

15. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik koop op internet ook rgerust iets voor hem als ik bijv bij de v&d of h&m iets voor de kinderen koop en ik iets leuks zie voor hem. maar verder bemoei ik me er niet mee of ik moet ergens een vlek/gat zien en we ergens heen moeten dan zeg ik dat hij iets schoons/geels moet aan doen, maar verder gaat mijn bemoeienis niet.

16. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Hallo meiden.

Hij zoekt zelf zn kleren aan om aan te trekken. Maar, moet wel zeggen dat ik vaak de gene ben die nieuwe kleren koopt voor hem. Hij is meestal erg druk. En als we gaan winkelen staat hij in het pas hokje en breng ik steeds dingen om te passen. Haha deed ik eigenlijk ook altijd voor mijn vader. Ik vind het wel leuk. Winkelen voor mij zelf vind ik trouwens verschrikkelijk!!!

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Mijn man is kleurenblind. Ik koop zijn kleren en hangt het in setjes in de klerenkast. Hem zelf uit laten zoeken gaat hier echt niet werken.

18. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    wij zijn getrouwd met dezelfde man....:cool:
    ik koop kleren voor m, hij keurt t goed of af, en de setjes leg ik klaar bij een feestje (met sokken ja...)
    anders heb ik echt kans dat die zn bruine sweatvest met knalgele polo en blauwe sokken met streepjes aandoet...........:)

en zn werktruien matcht ie rustig met zn pallmall jeans....

19. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Man mag ook? Hij kiest wel altijd zelf zijn kleding uit, maar als het mij niet bevalt stuur ik hem zo weer naar boven om nieuwe kleding uit te zoeken haha...

Kleding kopen vind hij niet leuk dus dat doe ik voor hem, maar hij geeft wel duidelijk zijn mening of hij het wel wil hebben!

20. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Zo hehe.. erkenning...
    en dan ook nog zo een pantalon, wat hem nog slanker maakt en dan komt er een kano maat 44 onderuit zeilen.. geen porum!!

Deel Deze Pagina